امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6918 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئيس سازمان امور مالياتي خبرداد؛ ‌

تحقق 95 درصدي درآمدهاي پيش بيني شده

خبرایران :رئيس سازمان امور مالياتي گفت : در هفت ماه امسال 33 هزار ميليارد تومان درآمد مالياتي محقق شده که 95 درصد درآمد پيش‌بيني شده است.
تحقق 95 درصدي درآمدهاي پيش بيني شده

علي عسکري در همايش بازرسان مالياتي در جمع خبرنگاران افزود : يکي از وظايف نظام مالياتي ارتقاء سلامت اداري است و ارتباط تنگاتنگي با مردم داريم و  مؤديان هم ممکن است با مراجعه به واحدهاي مالياتي با مشکلاتي مواجه شوند که بايد برطرف شود.

وي هدف از برگزاري اين همايش را هماهنگي بازرسان مالياتي بيان کرد و افزود: هماهنگي در اجراي برنامه‌ها به ارتقاي سلامت اداري و شفافيت منجر مي‌شود.
عسکري با بيان اينکه بحث سلامت اداري و جلوگيري از فساد از گذشته هم وجود داشته است، گفت: در برنامه جديد اين کار را به صورت منسجم و فراگيرتر سازمان‌دهي کرده‌ايم .
رئيس سازمان امور مالياتي همچنين با تاکيد بر اينکه فرار مالياتي در همه جوامع وجود دارد ، گفت : در ايران هم شاخص فرار مالياتي 25 درصد توليد ناخالص درآمدهاي مالياتي است که بايد براي کاهش و برخورد با متخلفان تلاش کنيم.
رئيس سازمان امور مالياتي درباره اجراي قانون ارزش افزوده هم گفت : اين قانون در حال اصلاح است و پس از اصلاح و تصويب مجلس با قوت اجرايي خواهد شد.
وي در باره آزمون استخدامي سازمان امور مالياتي هم گفت: با توجه به آزموني که در گذشته برگزار شد پارسال با مجوز معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري 5 هزار نفر استخدام شدند و امسال هم 7 هزار نفر استخدام خواهند شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب