امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6871 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور میهمان ویژه شدن ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد صورت گرفت

حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب بلگراد

خبرایران: همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی با دعوت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به منظور بازدید از پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد و بررسی حضور ایران به عنوان میهمان ویژه این نمایشگاه راهی صربستان شد.
حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب بلگراد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده از سوی معاونت امور فرهنگی ماموریت دارد شرایط و جوانب میهمان ویژه شدن جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد را بررسی کند و در جلسات مقدماتی شرکت کند.
بنا بر این گزارش و بر اساس جلسات تنظیم شده، امیرزاده روز سه‌شنبه 6 آبان‌ماه با خانم میربانا لوکیچ، رئیس نمایشگاه کتاب بلگراد دیدار می‌کند و درباره موضوعات فرهنگی به گفت‌و‌گو و تبادل نظرخواهد پرداخت.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ کتاب در اروپای شرقی است و در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد ناشرانی از کشورهای آنگولا، استرالیا، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، انگلیس، یونان، کرواسی، هند، ایران، فرانسه، هلند، مقدونیه، آلمان، اتریش، اسپانیا، ژاپن، روسیه، برزیل، بلغارستان، مونته نگرو و لهستان حضور دارند.
غرفه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد کتاب‌هایی با موضوعات فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به همراه صنایع دستی و بروشورهای فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب