امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 683 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حمایت بنیاد ادبیات داستانی انجام می‌شود؛

نقد و بررسی «سنگ سلام» در باشگاه کتاب انقلاب

خبر ایران : كتاب «سنگ سلام» نوشته محمدرضا بايرامي هفتم دی در «باشگاه کتاب» فرهنگسراي انقلاب اسلامي نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی «سنگ سلام» در باشگاه کتاب انقلاب

به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومي بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، در اين نشست كه با حضور نویسنده این رمان برگزار مي‌شود، محمدجواد جزيني، علي‌اكبر قاضي‌نظام و حميد باباوند به نقد و بررسی این اثر می‌پردازند که به تازگی از سوی انتشارات عصر داستان وابسته به بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان به بازار کتاب عرضه شده است.

خوانش فصل‌هایی از این رمان بخش دیگری از برنامه این نشست خواهد بود که فرهنگسرای انقلاب آن را با تخفیف 50درصدی عرضه می‌کند. همچنین کتابخانه‌های آفتاب و آفتابگردان این فرهنگسرا «سنگ سلام» را به اعضاء امانت می‌دهند.

پنجمین نشست «باشگاه کتاب» ‌شنبه هفتم دی ساعت 16 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار می‌شود.

«سنگ سلام» روایت سفر چند جوان به روستایی است که هر ساله با مراسم مذهبی سنتی خود، بسیاری را از گوشه و کنار کشور به سویش می‌کشد تا نفسی یا شاید دیداری تازه کنند اما در این مسیر مسایل و مشکلاتی گریبان مسافران داستان را می‌گیرد تا با به‌جا‌ آوردن رسم رفاقت و دوستی و خطرکردن برای یکدیگر، حکمت‌هایی از زندگی را با خود به ارمغان ببرند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب