امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6797 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز پروازهای عمره از نیمه اول آذرماه

خبرایران: برنامه پروازهای عمره فصل ۹۳-۹۴ تنظیم شده و اولین کاروان‌ها، نیمه اول آذرماه (ماه صفر) به مدینه‌منوره اعزام خواهند شد.
آغاز پروازهای عمره از نیمه اول آذرماه

به گزارش خبرایران، ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از انجام هماهنگی‌های لازم مبنی بر تامین مسکن عمره خبر داد و افزود: امیدواریم که طبق برنامه‌ زمان‌بندی کنونی، مشکلی جهت آغاز عمره نداشته باشیم.

ناصر خدرنژاد با اشاره به انجام مذاکرات برای تامین مسکن حج ۹۴ به‌ویژه در مدینه‌ منوره گفت: بخش دیگری از مذاکرات نیز در طول زمان عملیات عمره انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ روز سه‌شنبه تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان حج و زیارت و شرکت موده عربستان منعقد شد که طی آن دو هتل در منطقه مرکزی مدینه منوره با ظرفیت ۲۸۰ اتاق احداث خواهد شد. طبق پیش‌بینی این هتل می‌بایست تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون سازمان حج و زیارت درباره مشکلات مربوط به ممانعت از فعالیت ستادهای عمره در بهار امسال نیز اظهار داشت: قوانین کشور عربستان به‌ویژه در مورد محدودیت مدت اقامت به ماه‌های رجب، شعبان و رمضان مربوط می‌شود و با رایزنی‌های صورت‌گرفته، امیدواریم تا پیش از این تاریخ مشکلات مربوط به ما نیز حل شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب