امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6763 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واجب فراموش شده و حرف های گمشده در عطرسیب

خبرایران: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برپایی بخش ویژه مطالبات رهبری در حوزه فرهنگی و اجتماعی تحت عنوان حرف های گمشده خبر داد.
واجب فراموش شده و حرف های گمشده در عطرسیب

عباداله رمضانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فرمایش امام راحل(ره ) مبنی بر محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است،  پایه ی قدرت نرم انقلاب اسلامی را فرهنگ عاشورا دانست.امسال باتوجه به رویکرد غالب نمایشگاه عطر سیب، برای نخستین بار بخش مستقل فرهنگی درنظر گرفته شد.

وی اختصاص فضای مناسب و دعوت از تشکل ها، رسانه ها و مجامع مرجع هیئات مذهبی برای حضور و ارائه خدمات در نمایشگاه را یکی از ویژگی های نمایشگاه دوازدهم عطرسیب دانست.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه عطر سیب تصریح کرد: بخش ویژه راهیان کربلا ویژه فرهنگ سازی و معرفی جلوه های ناب پیاده روی حرم اباعبدالله الحسین(ع) که در سال های اخیر جلوه و بروز گسترده ای در بین عاشقان حسینی داشته، از دیگر بخش های فرهنگی نمایشگاه است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته اول محرم با عنوان امر به معروف و نهی از منکر گفت: بخش ویژه ای در نمایشگاه تحت عنوان واجب فراموش شده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف وجوب این مهم و تاثیرات، وظیفه مردم و وظیفه مسئولین در نظر گرفته شده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: همچنین مقاتل معتبر و دانش نامه های ویژه عاشورا در بخش فرهنگی جهت بهره مندی مداحان و سخنرانان در تامین محتوای مناسب و شایسته به هیئت های مراجعه کننده عرضه می شود.

به گفته وی شب های شعر عاشورایی، برنامه های زنده هنری شامل خوشنویسی، طراحی های تجسمی و معرفی و نقد کتاب نیز بمدت یک هفته در این نمایشگاه به اجرا گذاشته می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب