امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6731 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با شعار «شادی برای تو...»

فروشگاه شكرستان افتتاح شد

خبرایران: فروشگاه شكرستان دوشنبه 28 مهر با حضور جمع كثیری از مسئولان فرهنگی و هنری و اهالی رسانه افتتاح شد و رسما آغاز به كار كرد
فروشگاه شكرستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار  خبرایران، فروشگاه شكرستان امروز دوشنبه 28 مهر 1393 با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد سرشار رئیس حوزه هنری كودك و نوجوان، مسعود صفوی مدیر مركز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری، هادی مولوی دوست مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری، علی كاشفی پور مدیر طرح و برنامه حوزه هنری، خسرو زینال پور معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری، وحید یامین پور رئیس پژوهشكده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری و محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و به وسیله مادر شهید احمدی روشن افتتاح شد.
فروشگاه شكرستان كه عرضه كننده محصولات مختلف فرهنگی هنری به همت حوزه هنری كودك و نوجوان افتتاح شده است. پیش از افتتاح فروشگاه نشست خبری این آیین با حضور محمد سرشار و محسن مومنی شریف برگزار شد.
فروشگاه شكرستان با شعار «شادی برای تو...»  اقلامی چون كتاب، نوشت افزار، اسباب بازی، اقلام تزیینی، هدیه های مناسبتی به جامعه و خانواده ایرانی عرضه خواهد كرد. این فروشگاه هم زمان با روز مباهله و روز ملی خانواده ایرانی اسلامی افتتاح شده است.

علاقه مندان برای حضور در فروشگاه شكرستان و بازدید و تهیه محصولات عرضه شده در این فروشگاه می توانند به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، دو راهی یوسف‌آباد، شماره 1941 مراجعه كنند.

اخبار تكمیلی متعاقبا ارسال می شود.              

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب