امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 673 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

15 دی؛ رای‌گیری مردمی در جشنواره وب ایران آغاز می‌شود

خبرایران: ثبت نام در جشنواره وب ایران پایان یافت و رای‌گیری مردمی آن از روز 15 دی‌ماه آغاز می‌شود.
15 دی؛ رای‌گیری مردمی در جشنواره وب ایران آغاز می‌شود

به گزارش خبرایران، ثبت نام در ششمین جشنواره وب ایران، 30 آذر‌ماه سال جاری پس از دوماه به پایان رسید.

رای‌گیری مردمی در روز15 دی ماه آغازمی‌شود. نامزدهای این دوره در تاریخ اول بهمن‌ماه سال جاری اعلام می‌شوند.

امسال 9107 وب‌سایت در جشنواره وب ایران، اقدام به ثبت نام کرده‌اند, که این تعداد در مقایسه با سال پیش افزایش چشمگیری داشته است.

وب‌سایت‌های شرکت‌کننده در جشنواره امسال در چهار شاخه «کسب و کارهای اینترنتی»‌، «استارتاپ‌ها»‌، «اطلاع‌رسانی و فرهنگی»، «صنایع مرتبط»  و 43 گروه به رقابت خواهند پرداخت. گروه سایت‌های اطلاع‌رسانی و خبری در حوزه دین و معارف یکی از گروه‌های جشنواره است.

جشنواره وب‌سایت‌های ایران از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار شده است.

ششمین جشنواره وب ایران با همکاری کانون کارآفرینی ایران از اول آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

سایت‌های شرکت کننده در این جشنواره می‌توانند علاوه بر بخش داوری که سایت‌ها‌ی برتر توسط آرای داوران انتخاب می‌شوند، در بخش رای گیری مردمی نیز شرکت کنند.

داوری و ارزیابی وب‌سایت‌ها از اول دی‌ماه به مدت یک ماه آغاز شده است. سنجش و بررسی وب‌سایت‌های شرکت‌کننده در ششمین جشنواره وب ایران توسط متخصصان و فعالان حوزه وب صورت می‌گیرد. اختتامیه ششمین جشنواره وب ایران اول اسفندماه است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخبار این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی iranwebfestival.com مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب