امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6684 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کشف 200 خودروی دزدی از مخفیگاه سارقان در اصفهان

خبرایران: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند بزرگ سرقت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف 200 خودروی مسروقه از مخفیگاه متهمان خبرداد.
کشف 200 خودروی دزدی از مخفیگاه سارقان در اصفهان

به گزارش خبرایران و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار عبد الرضا آقاخاني دراین باره گفت: در پي وقوع سرقت هاي خودرو در حوزه شرق اصفهان موضوع توسط كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان پيگيري و تحقيقات وسيعي در اين زمينه انجام گرفت.

وي افزود: كارآگاهان با تلاش شبانه روزي و انجام تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه علمي و تخصصي سرانجام توانستند رد پاي سارق جواني را در اين سرقت ها به دست آورند. سارق مذكور داراي 8 فقره سابقه كيفري بوده وبه تازگي از زندان آزاد شده بود. در اين رابطه مخفيگاه متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي اكيپي از ماموران اين پليس به محل مذكور اعزام و در يك عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: در تحقيقات صورت گرفته از متهم وي علاوه بر اعتراف به 200 فقره سرقت خودرو همدست خود به همراه پنج مالخر خودروهاي مسروقه را معرفي كرد.

سردار آقاخاني از اجراي عمليات ويژه و دقيق ماموران پليس آگاهي و دستگيري تمامي اعضاي اين باند بزرگ سرقت خبر داد و عنوان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان دستگير شده تمامي 200 خودروي مسروقه كشف و به مالباختگان آنها بازگردانده شد.

رئيس پليس استان با بيان اينكه اعضاي باند به مواد مخدر اعتياد داشتند عنوان داشت: متهمان پس از انجام سرقت خودروها را به مكان مورد نظر برده و لوازم داخلي آنها مانند باند و دستگاه پخش و ... را از آن جدا كرده و به فروش مي رساندند و از اين راه مواد مخدر مصرفي خود را تامين مي كردند.

به گفته فرمانده انتظامي استان اصفهان 80 درصد از خودروهاي مسروقه پرايد و 20 درصد ديگر نيز پيكان، پيكان وانت، وانت نيسان، مزدا و پژو بودند و بيشتر اين خودروها از تجهيزات ايمني لازم برخوردار نبودند.

سردار آقاخاني ، ضعف سيستم امنيتي خودروها و سهل انگاري مالباختگان در نگهداري اموال خود را در موفقيت سارقان موثر عنوان كرد و گفت: بنابر اعتراف متهمان آنها تنها خودروهاي مدل پاييني كه از سيستم ايمني و امنيتي مناسبي برخوردار نبودند و توسط مالباختگان در ساعات پاياني شب و در مكان هاي خلوت و فاقد نور كافي رها شده بودند را سرقت مي كردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب