امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6623 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جانشین فرمانده کل سپاه اعلام کرد؛

شهادت را باید حراست از یک دین مقدس بدانیم/ شهدای تدارکات میدان جنگ را به میدان زندگی تبدیل کرده بودند /هرگاه مسلمانان لباس جهاد از تن به در کنند لباس ذلت بر آنها پوشیده خواهد شد

خبرایران : سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهدای تدارکات با رشادت های خود موتور متحرک جنگ بودند و میدان جنگ را به میدان زندگی تبدیل کرده بودند.
شهادت را باید حراست از یک دین مقدس بدانیم/ شهدای تدارکات میدان جنگ را به میدان زندگی تبدیل کرده بودند /هرگاه مسلمانان لباس جهاد از تن به در کنند لباس ذلت بر آنها پوشیده خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرایران، دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه محمدرسول‌الله (ص) با حضور«سردا حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه، «سردار انصاری» قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و «سردار کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و خانواده های شهدا  در حسینه فاطمه‌الزهرا برگزار شد. دراین مراسم «سردار حسین سلامی» در جمع خانواده ها شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با تبریک مناسب فرارسیدن عید غدیر اظهارداشت:امشب روز اکمال دین است، و تمام نعمت های الهی بر انسان تمام می‌شود.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن درباره شهادت، بیان کرد:ما در عالم ذهنمان نیز نمی‌توانیم شهیدان را مرده بپنداریم، زیرا قرآن به ما نوید داده است که آنها زنده‌اند و نزد پرودگارشان روزی دارند و حضور شهیدان در زندگی امروز ما یک احساس نیست، بلکه آنها حقیقت و سنتی از سنت‌های الهی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه بابیان اینکه نگاه عمیق بدرقه یک مادر را کسی جز جودش نمی‌تواند حس کند تاکید کرد: امروز باید بدانیم به قدر مسلم صبر برشهادت شهیدان ازخود شهادت کمتر نیست و درک عظمت شهادت قطعا برای ما ممکن نیست، اما آنها سند زندگی جماعت هستند که رفتند که یک ملت بر پای خویش استوار بماند.

سلامی با بیان اینکه شهادت تنها جانبازی در راه خدا نیست گفت: شهادت را باید حراست از یک دین مقدس بدانیم که به بازگشایی یک فضای روحانی برای یک ملت منتهی می شود.

وی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم که همواره مسلمانان را به جهاد، صبر بر مصیبت و کرنش نکردن می‌خواند، اضافه کرد: هرگاه مسلمانان لباس جهاد از تن به در کنند لباس ذلت بر آنها پوشیده خواهد شد. هرگاه مسلمانان لباس جهاد از تن به در کنند لباس ذلت بر آنها پوشیده خواهد شد،شهادت را باید حراست از یک دین مقدس بدانیم که به بازگشایی یک فضای روحانی برای یک ملت منتهی می شود.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه شهدای تدارکات با رشادت‌های خود موتور متحرک جنگ بودند، خاطر نشان کرد: این شهدا میدان جنگ را به میدان زندگی تبدیل کرده بودند و زیر باران گوله‌ها، توپ‌ها و هواپیماها بدون هیچ سر پناهی در جاد‌ه‌ها تدارکات را تامین می کردند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب