امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6592 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در گزارش بهترین برندهای جهانی 2014 اینتربرند؛

کسب رتبه اول بازار تلفن‌های هوشمند توسط سامسونگ

خبرایران: سامسونگ در گزارش بهترین برندهای جهانی 2014 اینتربرند به رتبه هفتم ارتقا پیدا کرد. این گزارش حاکی از آن است که ارزش برند سامسونگ از طریق ابتکارات نوآورانه شرکت در زمینه بازاریابی و رهبری بازار مستمر گروه محصولات مختلف همچون تلفن‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، لوازم دیجیتال و ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات به رشد جهانی بالایی دست یافته است.
کسب رتبه اول بازار تلفن‌های هوشمند توسط سامسونگ

به گزارش خبرایران، سامسونگ از رتبه 8 در سال 2013 به رتبه 7 در سال 2014 ارتقا یافته است و ارزش برندی معادل 45.5 میلیارد دلار کسب کرده است که 15 درصد بالاتر از رکورد 39.6 میلیارد دلار سال پیش است. سامسونگ رشد مستمرو چشمگیری در ارزش برند خود نشان داده است که این میزان بیش از دو برابر میانگین رشد 7.4 درصدی است که 100 برند برتر دنیا به ثبت رسانده اند.

سامسونگ رتبه اول خود را در بازار تلفن‌های هوشمند برای مدت دو سال حفظ کرده است، موفقیتی که به معرفی محصولات مهمی مانند دستگاه‌های جدیدی در سری‌های گلکسی اس و نوت از یک سو، و همچنین ابزارهای قابل پوشیدن مانند سامسونگ Gear و سامسونگ Gear VR  برمی‌گردد. همکاری با برندهای مطرح طراحی لباس و حمایت مالی این برند در المپیک زمستانی 2014 نیز ارزش برند سامسونگ را نزد مصرف کنندگان بالا برده است.

در بازار تلویزیون که سامسونگ در آن به مدت هشت سال حضور دارد، این شرکت توانست رهبری خود را در سطح جهانی با معرفی اولین تلویزیون‌های منحنی به بازار گسترش دهد. سامسونگ همچنین با معرفی سری محصولات جدیدی مانند کلکسیون سرآشپز، بازار لوازم دیجیتال را در دست گرفته است. مشارکت سامسونگ با سرآشپز‌های مشهور و برندهای مطرح مبلمان، بیانگر بازاریابی نوآورانه این شرکت است.

در بازار ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات نیز، سامسونگ موفق شده است از راه رهبری مستحکم در زمینه فن‌آوری و ابتکارات بازاریابی مشتری مدارانه، مقام اول خود را برای مدت 21 سال حفظ کند.

سامسونگ برای اولین بار در سال 2009 وارد فهرست 20 برند برتر جهان شد، و تنها سه سال بعد، یعنی در سال 2012، به فهرست 10 برند برتر اضافه گشت. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب