امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6528 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن با انجمن انبوه‌سازان اصفهان

خبرایران : با هدف گسترش همکاری و ارتقای تعامل بین بانک مسکن و صنایع وابسته به بخش مسکن، با تلاش مدیریت بانک مسکن در استان اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک و انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان منعقد شد.
 امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن با انجمن انبوه‌سازان اصفهان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک مسکن، مهدی کریمی مدیر شعب بانک مسکن در استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در بخش مسکن، با ارایه خدمات و پرداخت تسهیلات، از نهاد مالی این بخش محسوب شده و این امر نشان دهنده وجود پیوند بین بانک و صنایع وابسته به صنعت ساختمان است.

وی با بیان اینکه بخش مسکن با صدها شغل و صنعت به طور مستقیم و غیرمستقیم مرتبط است، اظهار داشت: صنعت ساختمان بخش بزرگی از بدنه اقتصادی کشور است و می‌تواند اقتصاد کشور را یک گام به جلو ببرد. از همین رو تقویت پیوند بانک مسکن و صنوف مرتبط با بخش ساختمان، یکی از برنامه‌های این بانک در سال جاری و مستلزم ایجاد ارتباط و همکاری دوسویه است.

کریمی با بیان اینکه صنعت ساختمان، صنعتی پیشران است و می‌تواند 260 تا 360 صنعت دیگر را فعال کند، یادآور شد: فعالیت در بخش مسکن و به ویژه در بخش مستغلات و خدمات صنعت ساختمان به طور مستقیم و غیرمستقیم حدود 21 درصد از تولید ناخالص داخلی را از آن خود کرده و همچنین 10 درصد از اشتغال کشور در این بخش متمرکز شده است.

مدیر شعب اصفهان افزود: آمارها نشان دهنده نقش محرک و بسیار تأثیرگذار این صنعت در توسعه اقتصادی کشور است و می‌توان از هم‌افزایی ایجاد شده برای تحقق مأموریت اصلی بانک، از جمله تأمین مالی ساخت و ساز بهره برد.

بر اساس این گزارش، با امضای تفاهم‌نامه انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان بابانک مسکن ، انبوه‌سازان به عنوان تولید کننده مسکن و بانک به‌عنوان نهاد تخصصی مالی قادر خواهند بود تعاملات و همکاری‌های نزدیکی داشته و باعث اثر فزاینده در تحرک ساخت و ساز شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب