امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6514 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از پرتال پردیس همراه اول در سومین روز «ایران تلکام۲۰۱۴»

خبرایران: پرتال پردیس همراه اول با حضور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضای مجازی در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۴» رونمایی شد.
رونمایی از پرتال پردیس همراه اول در سومین روز «ایران تلکام۲۰۱۴»

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم، دکتر محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی از پرتال پردیس همراه اول و دکتر رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران رونمایی کردند.

همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴، دنیایی از محتوای هنری، سرگرمی، موسیقی، فیلم، برنامه های کاربردی موبایل، بازی، عکس، انیمیشن، کلیپ های آموزشی، تصویری و ... را در «پردیس همراه اول» برای مشترکین خود گرد آورده است.
علاقمندان با ورود به سایت پردیس اول می توانند به راحتی شبکه های تلویزیونی را به طور زنده و از طریق اینترنت پرسرعت نوترینو تماشا کنند و کلیپ های ویدیویی مورد نظر خود را همان جا ببینند.
همچنین همراه اولی ها می توانند در پردیس همراه اول هر فیلم، موسیقی، و بازی که دوست دارند به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند.
دسترسی به پردیس همراه اول از سه طریق «ورود به سایت mpardis.mci.ir از مرورگر گوشی یا تبلت دارای سیم کارت همراه اول»، «ورود به سایت pardis.mci.ir با مرورگر کامپیوتر شخصی» و «نصب اپلیکیشن «پردیس همراه اول» روی گوشی»، امکانپذیر است.
برای استفاده از امکانات پردیس همراه اول نیازی به پرداخت با کارت های بانکی و اینترنتی نیست و علاقمندان می توانند به سادگی از طریق پرداخت آسان به کمک روشهای همیشگی شارژینگ همراه اول(قبض برای مشترکین دائمی و اعتبار برای مشترکین) استفاده کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب