امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6488 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری همایش گوهر رحمت ویژه دختران جوان در منطقه 21

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری همایش گوهر رحمت ویژه دختران جوان ( 18 الی 29سال ) با موضوع مهارت های پیش از ازدواج خبر داد .
برگزاری همایش گوهر رحمت ویژه دختران جوان در منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت : در این همایش ، مباحث مختلفی از جمله مهارت های فردی ، مهارت های ارتباطی بین فردی و اجتماعی ، آموزشهای مهارتهای زندگی بر پایه آموزه های دینی ، سلامت و بهداشت جسمی و جنسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

وی افزود : همچنین قرار است علاوه بر این همایش ، کارگاههایی در سطح محلات با هدف ، رصد وضعیت دختران در زمینه آداب و مهارت های زندگی در سطح مناطق و محلات ، آموزش و توانمندسازی دختران در زمینه بلوغ و مهارت های زندگی پیش از ازدواج از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی  و مشاوره گروهی در مناطق و محلات شهر تهران ، فرهنگ سازی در زمینه بلوغ دختران و مهارت های زندگی پیش از ازدواج برای دختران ( از طریق برگزاری مسابقات ، نمایشگاه ها ، فراخوان ها ، ارائه بسته های فرهنگی – هنری و ... ) برگزار شود .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب