امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6482 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت فناپ، کاندیدای چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی

خبرایران : چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی با حضوردکتر شهاب جوانمردی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی رایانه در شاخه شرکت ها برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت فناپ، کاندیدای چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی

به گزارش خبرایران ، چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی در تاریخ 17 مهرماه برگزار می شود و دکتر جوانمردی به عنوان یکی از اعضای ائتلاف تبسم به همراه 14 نماینده دیگر از این ائتلاف در این انتخابات حضور دارند. م شارکت صنفی، برناپروری، ساماندهی کسب و کار و توسعه پايدار از رئوس برنامه های تدوین شده توسط گروه تبسم است و از اهداف آن می توان به ارتقاء جايگاه و وجاهت قانونی سازمان، ارتقاء سطح تعامل سازمان با مراکز تصميم‌ گيری و سياست‌ گذاری در سه قوه، فراهم نمودن بستر مشارکت جوانان در تصميم‌سازی و تصميم‌گيری‌های سازمان، دفاع از حقوق و منافع اعضاء سازمان، دفاع از حقوق و منافع صنفی در تعامل و مشارکت موثر با کليه نهادها و سازمانهای مرتبط و تشکيل باشگاه اعضای سازمان جهت رابطه فعال تر اعضا با يکديگر و تقويت تجارت متقابل اعضا اشاره کرد.
شرکتهای عضو سازمان نظام صنفی می توانند با شرایط احراز هویت افراد حقوقی با ارائه کارت شناسایی معتبر(اصل شناسنامه، گواهینامه، کارت ملی یا گذرنامه) مدیرعامل یا یکی از اعضای هیات مدیره طبق آخرین روزنامه رسمی معتبر همراه با معرفی نامه در سربرگ شرکت با مهر و امضای مجاز در این انتخابات شرکت و 15 نفر را به عنوان اعضای هیئت مدیره صنف انتخاب کنند.  
این انتخابات در روز پنج شنبه مورخ 17 مهرماه از ساعت 9 صبح در محل مرکز همایش های بین المللی رایزن واقع در تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه راه آجودانیه، شماره 210 برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب