امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6460 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌ شهر تهران خبرداد؛

واژگونی تانکر 32هزار لیتری بنزین در جاده قدیم کرج/راننده جان خود را از دست داد

خبرایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌ شهر تهران از واژگونی تانکر 32هزار لیتری بنزین در شرق به غرب جاده قدیم کرج بعد از سه راه شهریار و فوت راننده آن خبر داد.
واژگونی تانکر 32هزار لیتری بنزین در جاده قدیم کرج/راننده جان خود را از دست داد
سید جلال ملکی درباره حادثه واژگونی تانکر بنزین اظهار داشت: در ساعت 5:35 صبح امروز حادثه واژگونی تانکر بنزین در شرق به غرب اتوبان کرج بعد از سه راه شهریار به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌ شهر تهران افزود: ماموران پنج ایستگاه به همراه پنج تانکر آب، چهار دستگاه خودروی فوماتیک و دو دستگاه خودروی کف و دو دستگاه خودروی جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی یادآور شد: یک دستگاه تانکر 32 هزار لیتری پر از بنزین از مسیر اصلی به دلیل نا مشخصی منحرف و در سطح جاده واژگون شده بود و مقدار زیادی بنزین در جاده تخلیه شده بود و راننده تانکر نیز در خودرو محبوس بود؛ آتش‌نشانان بلافاصله مشغول عملیات می‌شوند و پس از ایمن سازی لازم با آب و کف راننده این خودرو را که به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود از اتاقک خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌ شهر تهران گفت: آتش‌نشانان با دو دستگاه جرثقیل سنگین موفق شدند تانکر با به حالت اولیه برگردانند و تا دقایقی دیگر به محل امنی منتقل می‌شود.

وی درباره علت حادثه گفت: پلیس راهور هنوز علت حادثه را مشخص نکرده است و عملیات آتش‌نشانی هنوز ادامه دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب