امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6452 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با 50 میلیارد تومان منابع؛

شعبه صندوق توسعه ملی بانک رفاه کارگران افتتاح شد

خبر ایران: محمدرضا نظری، مدیرعامل بانک رفاه کارگران از افتتاح شعبه صندوق توسعه ملی بانک رفاه کارگران با با 50 میلیارد تومان منابع خبر داد.
شعبه صندوق توسعه ملی بانک رفاه کارگران افتتاح شد

به گزارش خبرایران، محمدرضا نظری،مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم افتتاح شعبه صندوق توسعه ملی این بانک، گفت: این شعبه با در اختیار داشتن هم‌زمان خدمات ارزی و ریالی تمامی منابع شعبه را در مسیر توسعه کشور به کار خواهد گرفت و هم زمان خدمات ارزی و ریالی ارائه خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه هزار و هفتاد و سومین شعبه بانک امروز افتتاح خواهد شد، افزود: در سراسر تهران نیز صدو پنجاه و ششمین شعبه بانک رفاه کارگران است که منابع آن در مسیر توسعه و بالندگی کشور به کار گرفته خواهد شد.
تظری با تاکید بر اهمیت و حساسیت قرار گیری این شعبه در دل نهادی عظیم و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور خاطر نشان ساخت: مدیریت کلان بانک رفاه کارگران در راه اندازی شعب جدید شاخص های فراوانی را مطلوب نظر دارد، ضمن اینکه معتقدیم در راستای انجام فعالیت های بانکی باید حداکثر بهره گیری از فضا و موقعیت صورت گیرد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران منابع اولیه افتتاح این شعبه را حداقل 500 میلیارد ریال اعلام و افتتاح این شعبه را گام مثبتی در حرکت پیش رونده بانک خواند و افزود: در برنامه ها و اهداف آتی بانک، افتتاح شعبه و ارائه خدمات، باید نظیر شعبه صندوق توسعه ملی باشد. باید از پیشرفته ترین خدمات بانکی و ظرفیت عظیم نهاد های تاثیر گذار و بنگاه های فعال اقتصادی و تعاونی کشور استفاده کرد؛ در این صورت است که فعالیت بانکی با رشد و توسعه کشور توام خواهد بود.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر اینکه تمامی برنامه ها و اقدامات بانک با برنامه ریزی و هدف گذاری از پیش تعیین شده انجام می شود، افزود: بانک رفاه کارگران با برنامه ریزی دقیق و استفاده از دانش روز و نیروی انسانی توانمند در آینده ای نزدیک بر بلندای نظام بانکداری کشور قرار خواهد گرفت.
دکتر راعی معاون مالی و اداری سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم طی سخنانی با قدردانی از نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگران و مسئولان صندوق توسعه ملی، بانکداری را یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در رشد و توسعه ملی کشورها عنوان کرد و گفت: افتتاح هر شعبه می تواند مسیر رشد و توسعه ملی را هموار کند. افتتاح این شعبه هم در کنار صندوق توسعه ملی که یکی از تاثیر گذار ترین صندوق های کشور است، به طور حتم می تواند عامل موثری در مسیر تعالی جامعه باشد.
دکتر راعی صندوق توسعه ملی را نهادی تاثیر گذار در مسیر توسعه اقتصادی کشور خواند و خاطر نشان ساخت: وقتی شعبه ای از بانک رفاه کارگران در کنار این صندوق قرار گرفته به این معنی است که بانک رفاه کارگران بنا دارد نقش کارآمدتری در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.
معاون مالی و اداری سازمان تامین اجتماعی اقدامات ارزشمند و چشمگیر بانک رفاه کارگران را نوید بخش نتایج ارزنده و تاثیرگذار در این بانک دانست و ابراز امیدواری کرد بانک رفاه کارگران بتواند سهم واقعی خود را از نظام بانکی کشور کسب کند.
راعی بهره گیری شعبه از تجهیزات و خدمات نوین را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
معاون مالی و اداری سازمان تامین اجتماعی در انتهای سخنان خود به نیابت از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از اقدامات و برنامه های بانک رفاه کارگران و مدیریت عالی آن قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم ایراندخت عطاریان رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در سخنانی با قدردانی از خدمات بانک رفاه کارگران به تمامی اقشار کشور به ویژه اقشار مختلف جامعه کارگری، یکی از مولفه های بقا و دوام نهادهای مالی را افزایش بهره وری کار و سرمایه دانست و گفت: در این زمینه سه شاخص تاثیر گذار است که یکی از آنها وجود مدیران با تجربه و با کیفیت است که بحمدالله در مدیریت نظری مدیر عامل این بانک توانمندی بسیار بالایی وجود دارد و اتفاق امروز یکی از مصادیق آن است.
رئیس صندوق بازنشستگی کشور شفاف بودن اطلاعات نهادهای مالی و بهره گیری از نیروهای توانمند را از دیگر شاخص های بهره وری دانست و یاد آور شد: بسیار خرسندیم که تمامی این شاخص ها در بانک رفاه کارگران وجود دارد.
عطاریان در ادامه بر افزایش سطح تعاملات و آمادگی کامل صندوق بازنشستگی کشوری برای هرگونه همکاری با بانک رفاه کارگران تاکید کرد.
همچنین فرشاد حیدری رئیس صندوق بازنشستگی بانک ها با ابراز خرسندی از افتتاح این شعبه گفت: بانک رفاه کارگران یکی از بانک های خوشنام عضو صندوق بازنشستگی بانک ها است.
در این مراسم همچنین اکبر ترکیان مدیر امور مناطق تهران به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت امور مناطق تهران در خصوص تقویت شعب و افتتاح شعبه صندوق توسعه ملی پرداخت.
شایان ذکر است شعبه صندوق توسعه ملی توسط رضایی پدر شهید رضایی از شهدای همیشه جاوید بانک رفاه کارگران به همراه سایر خانواده های معظم شهدای این بانک افتتاح و به بهره برداری رسید.
گفتنی است در پایان مراسم، مدیر عامل بانک رفاه کارگران با حضور در جمع خبرنگاران به سئوالات آنان در زمینه های مختلف اقتصادی و بانکی پاسخ داد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب