امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64235 تاریخ انتشار: شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رشد 1.3 درصدی تراز عملیاتی بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت ماه

خبرایران : ترازعملیاتی بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت ماه به 792 میلیارد تومان رسید که به نسبت ماه قبل 1.3 درصد رشد داشته است.
رشد 1.3 درصدی تراز عملیاتی بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت ماه

به گزارش خبرایران، بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت 3،477 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 2،685 میلیارد تومان هزینه سپرده گزارش داد که به ترتیب 0.5 درصد و 0.3 درصد نسبت به فروردین افزایش داشته‌اند. ترازعملیاتی بانک نیز در این ماه به 792 میلیارد تومان رسید که به نسبت ماه قبل 1.3 درصد رشد داشته است.
 
درآمد کارمزد ونوین در این ماه برابر با 293 میلیارد تومان گزارش شد که به نسبت ماه مشابه و ماه قبل به ترتیب رشد 24 درصدی و کاهش 66 درصدی داشته است. علت نوسان بالای این آیتم به دلیل ثبت اقلام زیر خط در ابتدای سال و شناسایی درآمد کارمزد بالا در ماه فروردین است و معمولا پیک درآمدی هر سال در این ماه شناسایی می‌شود.
 
ونوین در مجموع از محل درآمدهای بهره‌ای و غیربهره‌ای به خالص درآمد 1.2 همتی دست یافته که نسبت به ماه مشابه سال گذشته، 68 درصد افزایش داشته است، ولی همانگونه که گفته شد به دلیل افت درآمد کارمزد، خالص درآمد بانک به نسبت ماه قبل با 31 درصد کاهش همراه شده است.
 
تغییرات مهمی در بخش تسهیلات وجود نداشته ولی در بخش منابع بانک حدود 4 همت از سپرده‌های هزینه زا به سپرده‌های قرض‌الحسنه جابجایی داشتند.
 
نرخ تسهیلات اعطایی ونوین در فروردین با کاهش حدود 1 واحد درصدی نسبت به اسفند، به 21 درصد رسید و در کنار آن نرخ هزینه سپرده‌ها با کاهش حدود 1 واحد درصدی به 14 درصد رسیده است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب