امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64229 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر کل فدراسیون جهانی ماساژ WMFمطرح کرد:

جای بسی خوشحالی است که دو تن از افراد هیئت مدیره در فدراسیون جهانی ماساژ ایرانی هستند

خبرایران : مسابقات قهرمانی ماساژ از سال ۲۰۱۷ در بسیاری از کشورها در سطح جهان منجمله ایران بصورت ملی، بین المللی ،بین قاره ای، بین فرهنگی و جهانی در حال برگزاری می باشد.
جای بسی خوشحالی است که دو تن از افراد هیئت مدیره در فدراسیون جهانی ماساژ ایرانی هستند

مسابقات قهرمانی ماساژ از سال ۲۰۱۷ در بسیاری از کشورها در سطح جهان منجمله ایران بصورت ملی، بین المللی ،بین قاره ای، بین فرهنگی و جهانی در حال برگزاری می باشد.

به گزارش خبرایران، دکتر سیما عالمی رئیس انجمن صنفی ماساژ استان تهران و دبیر کل فدراسیون جهانی ماساژ (WMF) اظهار داشت: مسابقه جهانی ماساژ در 10_12 May سال 2024 در کشور یونان توسط فدراسیون جهانی ماساژ (WMF) با حمایت بازی‌های المپیک برگزار گردید که از ایران ۶ تن در این مسابقه جهانی با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و مراکز خدماتی ماساژ استان تهران ورود پیدا کردند و از بین شرکت کنندگان ایران  آقای علی کریمی راد مفتخر به کسب مدال طلا در رده ماساژ صندلی و آقای علی اکبر اشرف جهانی مفتخر به کسب مدال برنز در رده ماساژ شرقی شدند.
این در حالی است که علی کریمی راد برای سومین بار پرچم ایران را به همراه سرود ملی این کشور دررشته ماساژ در اروپا و جهان به اهتزاز درآورده است.


https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/2416_gjodsto.jpg
دکتر عالمی افزود: جای بسی خوشحالی است که دو تن از افراد هیئت مدیره در فدراسیون جهانی ماساژ ایرانی  بنده به عنوان دبیر کل فدراسیون جهانی ماساژ و آقای بهرام قدسی به عنوان نائب رئیس فدراسیون هستند.
مقر فدراسیون جهانی ماساژ در کشور یونان واقع شده است و اعضای هیئت مدیره فدراسیون طی انتخاباتی در سال ۲۰۲۲ از ۹ کشور انتخاب شدند و در حال حاضر با ریاست دکتر جورج توکتاریدیس به فعالیت خود در بخشهای آموزش، همایش و مدیریت مسابقات جهانی ادامه می دهد.
رئیس انجمن صنفی ماساژ استان تهران تصریح کرد: مسابقات قهرمانی ماساژ از سال ۲۰۱۷ در بسیاری از کشورها در سطح جهان منجمله ایران بصورت ملی، بین المللی ،بین قاره ای،بین فرهنگی و جهانی در حال برگزاری می باشد که این مسابقه در سطح و کلاس جهانی با حضور بیش از ۷۹ کشور برگزار گردید.

بهرام قدسی نائب رئیس فدراسیون جهانی ماساژ: قطعا شکوفایی و بالندگی در حرفه ماساژ با اهداف کلان اشتغالزایی و سلامت محوری آحاد جامعه بهتر محقق خواهد شد


https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/04_oyooelr.jpg

 

بهرام قدسی نائب رئیس فدراسیون جهانی ماساژ افزود: مسابقات قهرمانی ماساژ در ایران از سال ۱۳۹۷ با رویکرد فرهنگ سازی سلامت محوری و اشتغالزایی توسط انجمن صنفی ماساژ استان تهران که در آن مقطع تنها انجمن صنفی در سطح کشور فعالیت می نمود آغاز و طی سال های متمادی ادامه پیدا کرد و در سال ۱۴۰۲ پنجمین دوره خود را تجربه کرد.

وی افزود: حرفه ماساژ که در سالیان گذشته بعنوان شغل دوم و چندم محسوب میشد اینک با همت شاغلین و فعالین این حوزه و با مدیریت و همکاری انجمن صنفی ماساژ استان تهران،اتحادیه حمام سنتی،ماساژ و سونای تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای تبدیل به شغل اول شده و علاقمندان پس از گذراندن دوره های مهارتی در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای زیرمجموعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای با مراجعه به اتحادیه های مربوطه اقدام به دریافت پروانه کسب فعالیت مینمایند.

قدسی تاکید کرد: بی شک اگر تمامی دستگاههای مربوطه طبق منویات مقام معظم رهبری و تلاش در جهت مانع زدایی و حمایت از کارآفرینان و ارتقاء کسب و کار این بخش در کنار انجمن صنفی ماساژ استان تهران برآمده و بیش از پیش در رسیدن به اهداف صنفی شاغلین بیشمار این حوزه یاری رسانند قطعا شکوفایی و بالندگی در صنعت ماساژ با اهداف کلان اشتغالزایی و سلامت محوری آحاد جامعه بهتر محقق خواهد شد.

قدسی تصریح کرد: انجمن صنفی ماساژ استان تهران امیدوار است با حمایت دست اندرکاران بخش دولتی به همراه تلاشهای بخش خصوصی در کنار انجام وظایف ذاتی خود با تکیه بر متخصیین و جوانان توانمند پرچم پر افتخار و سرود پر مهر ایران را در مجامع بین المللی و جهانی به اهتزاز درآورد

بخشی از افتخارات آقای علی کریمی راد دارنده مدال طلای قهرمانی جهان طی سال های گذشته در رشته ماساژ

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/02_jqjyzzr.jpg

1 –  مدال طلای ماساژ ورزشی در ارمنستان در سال 2022  (زیر نظر فدراسیون جهانی ماساژ)

2 –  مدال طلای ماساژ ورزشی در مسابقات اروپا در کشور بوسنی/سارایوو در سال 2023 (زیر نظر فدراسیون جهانی ماساژ)

3 –  مدال طلای ماساژ صندلی در قهرمانی بین المللی کشور هلند در سال 2023 (زیر نظر فدراسیون جهانی ماساژ)

4 –  مدال برنز ماساژ صندلی در مسابقات بین فرهنگی در کشور ترکیه در سال 2023 (زیر نظر فدراسیون جهانی ماساژ)

5 –  مدال برنز ماساژ آزاد غربی در مسابقات بین فرهنگی در کشور ترکیه در سال 2023 (زیر نظر فدراسیون جهانی ماساژ)

6  – مدال طلای ماساژ صندلی در مسابقات جهانی ماساژ درکشور یونان با حمایت بازی‌های المپیک در سال 2024 (زیر نظر فدراسیون جهانی ماساژ)

در حال حاضر از ایشان به عنوان داور بین المللی مسابقات ماساژ اروپا در کشور بوسنی /سارایوو که قرار است در 1 و 2 June 2024 (12 و 13 خرداد 1403) برگزار گردد، دعوت به عمل آمده است.

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/07_uwlkvfs.jpg

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب