امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64227 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد رضا شفایی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت جهان تجهیزات شفا با نام تجاری JTS تولید کننده تجهیزات ارتوپدی و توان بخشی و به صورت تخصصی ویلچر است / محصولات شرکت جهان تجهیزات شفا به کشورهای افغانستان ،عراق و روسیه صادرمی شوند/ تعاملات بسیار خوبی با سازمان بهزیستی و خانه های سالمندان داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت جهان تجهیزات شفا با اشاره به اینکه محصولات شرکت جهان تجهیزات شفا به کشورهای افغانستان ، عراق و روسیه صادرمی شوند، گفت: شرکت جهان تجهیزات شفا امروز با محصولات با کیفیت خود تعاملات بسیارخوبی با سازمان بهزیستی کشورمان وهمچنین خانه های سالمندان دارد.
شرکت جهان تجهیزات شفا با نام تجاری JTS تولید کننده تجهیزات ارتوپدی و توان بخشی و به صورت تخصصی ویلچر است / محصولات شرکت جهان تجهیزات شفا به کشورهای افغانستان ،عراق و روسیه صادرمی شوند/ تعاملات بسیار خوبی با سازمان بهزیستی و خانه های سالمندان داریم

محمد رضا شفایی مدیرعامل شرکت جهان تجهیزات شفا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت جهان تجهیزات شفا از سال 1386 فعالیت خود را با نام تجاری JTS آغاز نموده است.


وی با اشاره به تحریم ها در واردات تجهیزات پزشکی تصریح کرد : فعالیت نخست شرکت واردات انواع ویلچرهای مکانیکی و الکتریکی و ویلچرهای مخصوص افراد دارای ضایعه نخاعی بود . اما از سال 1397 با توجه به تحریم در واردات تجهیزات پزشکی، این شرکت کارخانه خود را  با دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت جهت تولید تجهیزات پزشکی اعم از تخت های بیمارستانی ، ویلچر و عصا به بهره برداری رساند .

 

ویلچر جی تی اس

 

شفایی عنوان داشت : خوشبختانه امروزاین واحد تولیدی با حداکثر توان خود در راستای اتکا به تولید داخل و تولید محصولات با کیفیت تر نسبت به نمونه های خارجی در تلاش است تا نیازهای سازمان ها ، بیمارستان ها و ارگان ها و عزیزان معلول را در سراسر کشور برطرف و محصولات با کیفیت خود را تولید می نماید.  


وی با اشاره به اینکه محصولات شرکت جهان تجهیزات شفا به کشورهای افغانستان ، عراق  و روسیه صادرمی شوند، ابرازداشت: شرکت جهان تجهیزات شفا امروز با محصولات با کیفیت خود تعاملات بسیارخوبی با سازمان بهزیستی کشورمان وهمچنین خانه های سالمندان دارد


شفایی افزود : شرکت جهان تجهیزات شفا ویلچر حمامی (ویلچر سرویس بهداشتی) را به تولید رسانده که قابلیت     افزاد ناتوان و معلول برای کارهای شخصی و حمام رفتن افراد ناتوان مورداستفاده قرار می‌گیرد و به‌ عبارتی‌ دیگر تسهیل ‌کننده انجام کارهای حرکتی برای این افراد می‌باشد. از آنجایی که رفت‌وآمد درمحیط‌های خیس برای این افراد مشکل‌ساز است و اغلب صندلی‌های چرخ‌دار معمولی برای استفاده در چنین مکان‌هایی مناسب نیستند. مورد استفاده قرار می گیرد.

 

وی درپایان سخنان خود گفت :  تلاش ما در شرکت جهان تجهیزات شفا  تولید کننده تخصصی ویلچر  این بوده که نیاز کشور را درخصوص تولید انواع ویلچر های ساده، ویلچر برقی ویلچرهای حمامی و برانکاردی، ویلچر ارتوپدی و مسافرتی ، تاشو و ... اولویت نیاز کشور و معلولان گرامی، سازمان ها ، بیمارستان ها و ارگان ها را برطرف کنیم.

 

اطلاعات تماس :

  • سایت : jtsco.ir
  • شماره تماس شرکت : 02166467612 داخلی 1
  • شماره تماس پاسخگوی آنلاین بر خط 09360124116
  • شماره تماس پاسخگوی آنلاین سازمان ها و ارگان ها 09121591449
  • ​ارتباط با پشتیبانی سازمان ها و ارگان ها 02166467612 داخلی 2
  • اینستاگرام :wheelchair.jts
  • آدرس دفتر مرکزی: : تهران، خ ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه لقمان، پلاک10، واحد A4
  • آدرس فروشگاه : تهران، خ ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه لقمان، جنب پلاک10، بورس ویلچر
  • آدرس کارخانه : ورامین، شهرک صنعتی سالاریه، بلوار نسترن غربی، کوچه ارکید 1 ، بلوک 71
  • ایمیل jts.co10@yahoo.com
  • Whatsapp
  • Telegram

 

محصولات:

ویلچر های ساده:

ویلچر ارتوپدی و مسافرتی

ویلچرهای حمامی و برانکاردی

قطعات ویلچر

قیمت ویلچر

ویلچر برقی

 

 

ویلچر ساده و مسافرتی جی تی اس "12-809R

 

 

ویلچر 809c رنگی محور دوبل و ارزان قیمت 💓

 

 

 

ویلچر ارتوپدی مدل 901M-B جی تی اس

 

 

 

ویلچر تمام ارتوپد مسافرتی جی تی اس "12-908

 

 

 

ویلچر مسافرتی jts و ارتوپدی 12 اینچ فوق سبک

 

 

 

ویلچر برانکاردی 608gc جی تی اس

 

 

 

ویلچر سی پی cp فلج مغزی

 

 

ویلچر برقی کنترلی 105JTS

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب