امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64226 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک پارسیان در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان

خبرایران : مدیرعامل بانک پارسیان با انتشار پیامی شهادت رئیس‌جمهور مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک پارسیان در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان

متن پیام دکتر جواد شکرخواه بدین شرح است :

انالله و انا الیه راجعون

خبر تلخ شهادت حضرت آیت اله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محترم و همراهان ایشان در حین خدمت و انجام‌وظیفه، در روز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) موجب تأثر و تألم شدید شد.
آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و عمر بابرکت خویش را درراه خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران صرف نمودند و در همین راه مقدس جان‌برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.
شهادت غم‌انگیز و مظلومانه رئیس‌جمهور عزیز و مردمی ملت ایران و همرانشان حضرت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز ، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، ، دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر رهبر معظم انقلاب، هیات محترم دولت ، همه‌ی مردم شریف ایران و خانواده محترم جان‌باختگان تسلیت عرض می‌کنم و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده ایشان صبر و بردباری مسألت دارم

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب