امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64224 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک کارآفرین در پی شهادت رییس جمهور

خبرایران : دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین با صدور پیامی،شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور و هیات همراه را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک کارآفرین در پی شهادت رییس جمهور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین با صدور پیامی،شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور و هیات همراه را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر بهاروندی آمده است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

«حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور،آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین عبدالهیان وزیر امور خارجه،  دکتر مالک رحمتی استاندار و همراهانشان، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک کارآفرین این مصیبت جانسوز را به مقام معظم رهبری، هیأت دولت، بازماندگان و ملت غیور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند رحمان برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات، صبر جزیل برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم داغدار ایران مسئلت دارم.»

احمدبهاروندی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب