امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64205 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترعلیرضا نمازی درنشست خبری اعلام کرد؛

تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی 6 هزارمیلیارد تومان به بیمه آتیه سازان حافظ بدهی دارند/ بیمه آتیه سازان حافظ درسراسر کشورمان 42 شعبه و 800 نمایندگی فعال دارد/ آموزش و پرورش مبلغ 330 میلیارد تومان به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار است

خبرایران : مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت : ازصندوق بازنشستگی 1500 میلیارد تومان و حدود 4500 میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی و مبلغ 330 میلیارد تومان آموزش و پرورش به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکارهستند.
تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی 6 هزارمیلیارد تومان به بیمه آتیه سازان حافظ بدهی دارند/ بیمه آتیه سازان حافظ درسراسر کشورمان 42 شعبه و 800 نمایندگی فعال دارد/ آموزش و پرورش مبلغ 330 میلیارد تومان به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار است

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «شرکت بیمه آتیه سازان حافظ » بعد ازظهر امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 با حضور«دکترعلیرضا نمازی» مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ ، «دکتر هوشنگ فولادی» معاون توسعه و منابع بیمه آتیه سازان حافظ، «دکتر سید حامد حسینی کیا » مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد بیمه آتیه سازان حافظ و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی بیمه آتیه سازان حافظ برگزار ودراین نشست خبری «دکترعلیرضا نمازی» مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ اظهار داشت: 6 هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری بایستی به مراکز درمانی بیمه آتیه سازان حافظ پرداخت کنند و این مربوط به بدهی این دو سازمان می شود. درواقع این رقم شامل 1500 میلیارد تومان طلب از صندوق بازنشستگی و حدود 4500 میلیارد تومان طلب از سازمان تامین اجتماعی می باشد.


دکترنمازی تصریح کرد : بدهی صندوق بازنشستگی کشور از سال گذشته دریافت نشده و سازمان تامین اجتماعی نیز از اسفندماه 1402 تا اردیبهشت امسال به ما بدهی دارند. که باید پرداخت شود تا ما مشکلی در خصوص خدمات دهی به بازنشستگان عزیزنداشته باشیم. اگر این پرداخت صورت نگیرد در ماهای آینده ما به مشک اساسی برخورد خواهیم کرد و امکان دارد نتوانیم خدمات خود را به نحو احسن برای بازنشستگان عزیزداشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه تلاش داریم نواقص قرارداد با صندوق بازنشستگی برطرف کنیم ، ابرازداشت : مبالغ بدهی این دوستان باید هر چه سریعتر به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ پرداخت شود تا بتوانیم طلب مراکز درمانی را بدهیم؛ بیمه آتیه سازان حافظ زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران است و اکنون خدمات زیادی را به بازنشستگان کشوری و صندوق تامین اجتماعی ارایه می کند و عدم پرداخت مبلغ فوق که رقم کمی هم نیست ما را در خدمات دهی دچار مشکلات اسای خواهد کرد.


دکترنمازی تاکید کرد: بیمه آتیه سازان حافظ امروز درسراسر کشورمان 42 شعبه فعال و 800 نمایندگی دارد. این مراکز به بازنشستگان در حوزه رسیدگی به اسناد بیمه خدمات ارایه می دهند؛ علاوه بر بازنشستگان، ارگان های مختلفی هم شاغلان خود را تحت پوشش این شرکت بیمه کرده‌اند و در حوزه سلامت خدمات می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: 8 هزارمرکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه آتیه سازان حافظ هستند، ضمن اینکه ما به بیش از 7 میلیون بازنشسته خدمات بیمه ای ارایه می دهیم و اکنون رضایت‌مندی نسبی در ارایه خدمات سرپایی و بستری در تامین اجتماعی داریم والبته نارضایتی هایی نیز در بخش خسارت وجود دارد که امسال تلاش می کنیم که آن را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه پرداخت به روز مطالبات از سوی تامین اجتماعی باعث می‌شود بازنشستگان نیز دچار مشکل نشوند، عنوان داشت : 1500 میلیاد تومان سرانه تامین اجتماعی است که باید سالانه به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ پرداخت شود و تاخیر در پرداخت آن، این شرکت را با چالش اساسی مواجه خواهد کرد و ناگفته نماند که سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت بدهی خود قول مساعدت و همکاری لازم را داده که تا پایان اردیبهشت ماه 1403 این مبلغ را پرداخت کند.


وی افزود : قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ با صندوق بازنشستگی کشوری به صورت حق العمل کاری بوده و باید شفاف سازی شود؛ مسئولیتی از جهت پرداخت خسارت به عهده شرکت بیمه آتیه سازان حافظ نیست و باید صندوق بازنشستگی کشوری آن را متقبل شود. نارضایتی‌های زیادی از سوی بازنشستگان به دلیل عدم پرداخت مطالبات توسط صندوق بازنشستگی وجود دارد در حالی که آتیه سازان در این زمینه کوتاهی نداشته و اسناد را به موقع رسیدگی و به صندوق اعلام کرده است.
 
دکتر نمازی  بیان داشت: آموزش و پرورش نیز مبلغ 330 میلیارد تومان به   شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار است و منتظر دریافت طلب ها هستیم تا بدهی خود را به مراکز درمانی پرداخت کنیم. چرا که بیش از یک میلیون فرهنگی در صندوق بازنشستگی کشوری عضو هستند و تلاش داریم نواقص قرارداد با صندوق بازنشستگی نیزبرطرف کنیم.


وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه عدم پرداخت بدهی‌ها به شرکت آتیه سازان حافظ به قشر بازنشسته کشورمان آسیب جدی وارد خواهد نمود، گفت : با توجه مذاکرات انجام شده با کانون بازنشستگی در استان خوزستان طرح بیمه طلایی به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد تا در صورت موفقیت آمیز بودن بتوانیم آن را در سراسر کشورمان اجرایی کنیم .
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب