امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64201 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس احمد عالی‌فردرگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت دنتوس حوزه تولید یونیت‌های دندانپزشکی فعالیت دارد/ دنتوس اولین صادرکننده تجهیزات دندانپزشکی ایرانی به دنیا است/ یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتر به لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا قابل رقابت می باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت دنتوس گفت: محصول جدید ما یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus نام دارد که با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتری عرضه شده و از لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا برابری می‌کند ولی با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود که خوسبختانه این محصول مورد استقبال دندانپزشکان واقع شده است.
شرکت دنتوس حوزه تولید یونیت‌های دندانپزشکی فعالیت دارد/ دنتوس اولین صادرکننده تجهیزات دندانپزشکی ایرانی به دنیا است/ یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتر به لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا قابل رقابت می باشد

مهندس احمد عالی‌فر مدیرعامل شرکت دنتوس درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت دنتوس با بیش از 40 سال سابقه در حوزه تولید یونیت‌های دندانپزشکی و اولین صادرکننده تجهیزات دندانپزشکی ایرانی به دنیا هستیم.
مهندس عالی‌فرتصریح کرد: مفتخریم که محصولات ما بالاترین استانداردهای روز بین‌المللی را کسب کرده و توانستیم این صنعت را به جامعه دندانپزشکی دنیا معرفی کنیم.


وی‌ ادامه داد: به طور قطع برای فعالیت و تغییر و تحول در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و استفاده از تکنولوژی برای تولید یونیت‌های دندانپزشکی می‌بایست از ایده‌های نوین بهره جست و باید دید محصول جدیدی که با تجربه 40 ساله تولید شده در رقابت با محصولات مطرح دنیا چه جایگاهی را می‌تواند کسب کند.


مدیرعامل شرکت دنتوس تاکید کرد: هدف اصلی ما رقابت گستره‌تر با محصولات تراز اول دنیا بوده که طی سال‌های اخیر به نتایج درخشانی هم دست پیدا کرده‌ایم و خوشبختانه توانستیم محصولی با امتیازات بسیار بالا تولید کنیم که قابل رقابت با محصولات اروپایی باشد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled_ieinscs.jpg


وی افزود : محصول جدید ما  یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus نام دارد که با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتری عرضه شده و از لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا برابری می‌کند ولی با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود که خوسبختانه این محصول مورد استقبال دندانپزشکان واقع شده است.


مدیرعامل شرکت دنتوس  اضافه کرد: شرکت دنتوس اولین صادرکننده یونیت‌های دندانپزشکی از ایران بوده و محصولات خود را به دهها کشور جهان صادر می‌کند.
وی درگایان سخنان خود گفت : از جمله افتخارات دیگر ما شرکت در دو مرحله کنگره BIB آمریکا طی سال‌های 2010 و 2014 و اخذ لوح طلایی Total Quality بود که این موفقیت مورد توجه مجامع علمی و تحقیقاتی دنیا قرار گرفت.
 

آدرس سایت : 

 dentus.ir

 

دفتر سینا سنتر :

تهران - خیابان آزادی - بین خیابان رودکی و نواب - مجتمع تجهیزات دندانپزشکی سینا سنتر - طبقه اول واحد 1 -  شرکت دنتوس

 تلفن گویا : 62808 -021/ 66429866-021

 فکس : 62808 - 021 داخلی 902

 کدپستی : 1345795599

  ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13

 

 دفتر پاساژ کاوه :

تهران - خیابان آزادی - روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران - مجتمع تجهیزات دندانپزشکی کاوه - پلاک 24 - شرکت دنتوس

 تلفن گویا : 62808 -021   داخلی 102               66429866-021   داخلی 102  

 فکس : 62808 - 021 داخلی 903

 کدپستی : 1313654684 

  ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13

 

 صندوق پستی الکترونیک :

info@dentusdental.com   

  dentus.info@gmail.com   

     sales@dentus.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب