امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64198 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر مجید روحی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت کوشا فن پارس تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی با برنداویتا (AVITA) می باشد/ شعارکوشا فن پارس«خدمات پس ازفروش مهمتر ازخود فروش است»/ درسراسر ایران وکشورهای همسایه نمایندگی فعال داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت کوشا فن پارس تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی با برنداویتا (AVITA) گفت : شرکت کوشا فن پارس در سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه نمایندگی فعال داشته و پس از ارسال محصول خدمات پس از فروش نیز به مراکز درمانی و لابراتوارها ارائه می‌دهد، چرا که براساس شعار شرکت ما خدمات پس از فروش مهمتر از خود فروش است.
شرکت کوشا فن پارس تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی با برنداویتا (AVITA) می باشد/ شعارکوشا فن پارس«خدمات پس ازفروش مهمتر ازخود فروش است»/ درسراسر ایران وکشورهای همسایه نمایندگی فعال داریم

دکترمجیدروحی مدیرعامل شرکت کوشا فن پارس درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت دانش‌بنیان کوشا فن پارس با 35 سال تجربه و طراحی، ساخت و تولید ایمپلنت‌های دندانی با برند اویتا را برعهده دارد.
وی تصریح کرد: ساخت کلیه تجهیزاتی که در زمینه تولید پروتزهای دندانی و تجهیزات مرتبط با لابراتورهای دندانپزشکی و پروتزی، دانشکده‌‌‌های دندانپزشکی و مراکز درمانی را انجدم می‌دهیم.


دکترروحی عنوان داشت: ما درابتدا از سال 1368 فعالیت خود را از یک کارگاه کوچک آغاز کردیم و خوشبختانه در حال حاضر یکی از قطب‌های مهم صنعتی در حوزه تجهیزات دندانپزشکی هستیم که با 180 نفر پرسنل در بخش‌های مختلف طراحی، تولید و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی وهمینطور خط تولید ایمپلنت‌های دندانی بعنوان یک محصول دانش‌بنیان را از سال 1399 افتتاح کردیم و خوشبختانه توانسته‌ایم این محصولات را با استانداردهای روز دنیا و بهترین کیفیت در زمینه تامین نیاز کشور تولید کنیم.


وی ادامه داد: ما درکنارتولید ما به صادرات هم می‌اندیشیم و برای رسیدن به این هدف تمامی استانداردهای موردنیاز را در داخل و کسب کرده‌ایم.همچنین، شرکت ما در حوزه آموزش فعالیت‌های چشمگیری داشته است و ارتباط دانشگاه و صنعت  بصورت واقعی و کاملاً مستمر در جریان است.


مدیرعامل شرکت کوشا فن پارس ابرازداشت : در حال حاضر نیز در نمایشگاه اکسیدا (قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نمایشگاه در حوزه سلامت دهان و دندان) شرکت کرده‌ایم و دستاوردهای جدید خود را در حوزه ایمپلنت‌های دندانی و تجهیزات دیجیتالی دندانپزشکی به معرض نمایش گذاشته‌ایم.


وی افزود: ما طی 25 ساله اخیر همواره درنمایشگاه‌های خارجی همچون دبی، آلمان و منطقه آسیای میانه شرکت فعال داشته‌ایم. ازسوی دیگر برای حل مشکلات مربوط به حوزه صادرات در حال تلاش هستیم تا بتوانیم محصول صادرمحورتولید کنیم که برای نیل به آن می‌بایست تمامی استانداردهای بین‌المللی را در تولید محصول رعایت کنیم، چرا که نگاه صادراتی داشتن در حوزه تولید اهمیت شایانی دارد.
دکترروحی خاطرنشان کرد: توصیه بنده به تولیدکنندگان و نوآوران این است که نگاه به تولید در بخش تحقیق و توسعه، علمی باشد و در زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت گیرد بطوری که محصول تولیدی از همان ابتدا از لحاظ استانداردهای جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی بیان داشت: ما در سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه نمایندگی فعال داریم و پس از ارسال محصول خدمات پس از فروش نیز به مراکز درمانی و لابراتوارها ارائه می‌دهیم، چرا که براساس شعار شرکت ما خدمات پس از فروش مهمتر از خود فروش است.


دکترروحی اضافه کرد: اعتقاد من بر این است که وزارت بهداشت و کلیه مراکزی که به گونه‌ای به صنعت مرتبط هستند، می‌بایست به حوزه صنعت و سلامت دهان و دندان توجه بیشتری داشته باشند، ولی متاسفانه در وزارت بهداشت بیشترین توجه به حوزه پزشکی و دارو است.


وی درپایان سخنان خود گفت: به جهت مغفول ماندن بخش دندانپزشکی توسعه آنچنانی در کمیت و کیفیت شرکت‌ها نداشته‌ایم که این امر باید مورد توجه مسئولین امر واقع شود و بتوانند قاچاق را مدیریت کنند و از سوی دیگر به تولیدکنندگان اجازه دهند در مراکز مهم دولتی خودشان را بگنجانند و در نهایت تولیدکننده بتواند سهم بازار خود را حفظ کند.

 

آدرس دفتر مرکزی :
تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، بالاتر از بیمارستان آتیه ، خیابان سپهر پلاک 45

آدرس کارخانه :
تهران ,بزرگراه خلیج فارس ,کیلومتر35 ,شهرک صنعتی شمس آباد ,بلوار سروستان ,خیابان گلسرخ 11 ,پلاک 5

تلفن دفتر مرکزی : 42804-021
تلفن کارخانه : 562325501-021
فاکس : 88361059-021
پست الکترونیک : info@avitads.com

 

 

محصولات:

 

 

 

 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 
نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی «سنا نعمتی»
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب