امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64186 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس مهتاب رستمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اقلیم دانش نماینده محصولات سارمکو (SAREMCO)در ایران است / دندان پزشکان برای خرید و ثبت سفارش محصولات سارم کو در تهران و شهرستانها به فروشگاه اینترنتی دندانک مراجعه کنند/ کامپوزیت‌ مایع برای روکش دائم دندان‌ها محصول جدید شرکت اقلیم دانش می‌باشد

خبرایران : سوپروایزر دپارتمان دندانپزشکی شرکت اقلیم دانش گفت : دندان پزشکان در تهران می‌توانند به فروشگاه اینترنتی دندانک برای ثبت سفارش های خود مراجعه کنند و در شهرستانها نیز با مراجعه به سایت دندانک و بخش نمایندگای ها ثبت سفارش خود را انجام دهند.
اقلیم دانش نماینده محصولات سارمکو (SAREMCO)در ایران است / دندان پزشکان برای خرید و ثبت سفارش محصولات سارم کو در تهران و شهرستانها به فروشگاه اینترنتی دندانک مراجعه کنند/ کامپوزیت‌ مایع برای روکش دائم دندان‌ها محصول جدید شرکت اقلیم دانش می‌باشد

مهندس مهتاب رستمی سوپروایزر دپارتمان دندانپزشکی شرکت اقلیم دانش درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت اقلیم دانش در سال 1376 با هدف تولید، صادرات، واردات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، علمی و آزمایشگاهی تأسیس و با همکاری متخصصین جوان و ممتازکشور و با تکیه بر کیفیت تجهیزات و تلاش پرسنل خود توانست با ارائه خدماتی متمایز به صدها مرکز پزشکی، آزمایشگاهی و دانشگاهی به یکی از شرکت های تراز اول در زمینه فعالیت خود تبدیل شود.


وی تصریح کرد : شرکت اقلیم دانش در سال 1384 موفق به اخذ گواهینامهISO 9001:2000 شد و در سال 1390 گواهینامه ISO 13485 را دریافت نمود تا بتواند تمام فعالیت های خود را در راستای تولید و فروش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، آزمایشگاهی، دانشگاهی و دندانپزشکی و مواد مصرفی با کیفیت و بهره وری همراه با تأمین رضایت مشتریان داخلی وخارجی به سرانجام برساند.


مهندس رستمی عنوان داشت : شرکت اقلیم دانش نماینده انحصاری محصولات سارم کو سوئیس در ایران است و فروشگاه اینترنتی دندانک متعق به شرکت تجهیزات پزشکی اقلیم دانش  محصولات شرکت شامل کامپوزیت‌های ۴ گرمی ELS ، دو گرمی ترو و بابین ها و محصول جدید شرکت نیز که به تازگی وارد سبد این شرکت شده کامپوزیت‌های مایع برای رو کش دائم دندان‌ها می‌باشد.


وی ادامه داد : شرکت اقلیم دانش به مدت 20 سال است که نماینده محصولات سارمکو( SAREMCO ) در ایران است و برای خرید محصولات ما دندانپزشکان عزیز می‌توانید به سایت دندانک متعلق به شرکت تجهیزات پزشکی اقلیم دانش مراجعه  و ثبت سفارش خودرا انجام دهند.


سوپروایزر دپارتمان دندانپزشکی شرکت اقلیم دانش افزود : ما امکان ارسال محصولات را به تمام نقاط کشور داریم و دندان پزشکان ما در تهران می‌توانند به فروشگاه اینترنتی دندانک برای ثبت سفارش های خود مراجعه کنند و در شهرستانها نیز با مراجعه به سایت دندانک و بخش نمایندگای ها ثبت سفارش خود را انجام دهند.    


وی ابرازداشت : شرکت اقلیم دانش در طی این سال‌ها که محصولات سارامکو را با توجه به هزینه بالای واردات ،  تلاش کرده محصولات با کیفیتی را وارد کشور کنند. تا جایی که قیمت محصولات را نیز برای دندانپزشکان ثابت بوده و در نتیجه بیماران نیز از پرداخ هزینه های اضافی معاف بوده اند   


مهندس رستمی  در خصوص حمایت‌ها نیز تاکید کرد : هزینه واردات هر چقدر کمتر باشد می‌توانیم قیمت‌ها را ثابت نگه داریم و افزایش قیمت آنچنانی نداشته باشیم، با توجه به اینکه محصولات شرکت اقلیم دانش  با جان و سلامت مردم در اتباط مستقیم است، انتظار داریم که مسئولین مساعدت ها و همکاری های لازم را در خصوص تسهیل وارات محصولات بهداشتی انجام دهند. وقتی کالایی که کیفیت بالاتری دارد وارد کشور شود به نفع وزارت بهداشت و هم به نفع بیمه‌ها و درمان کشور و همچنین شرکت های بیمه نیز می باشد   


وی در پایان سخنان خود از تخفیف 5 درصدی محصولات شرکت اقلیم دانش برای دندان پزشکان در نمایشگاه اکسیدا 2024  خبرداد.
 

اطلاعات تماس :

آدرس : تهران . خیابان آزادی رو به روی دانشکده دامپزشکی ساختمان کاوه بلوک c طبقه سوم واحد 134

تلفن :

 
اینستاگرام :
 
سایت فروشگاه دندانک :
 
 
سایت اقلیم دانش :

www.eqlimdanesh.com

لیست نمایندگیهای ثبت شده در سامانه IMED

 

کمپانی سارمکو:

کمپانی سارمکو سوئیس با بیش از 30 سال سابقه در تولید  محصولات ترمیم کننده دندان با کیفیت بالاست. علت موفقیت این شرکت تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد است. محصولات این شرکت شامل انواع کامپوزیت، ژلهای اچینگ،سیلانتها و سایر مواد ترمیمی تخصصی دندانپزشکی است.در ساخت این محصولات تمرکز اصلی بر خصوصیاتی چون: دوام، قابل اطمینان بودن، سازگاری زیستی و زیبایی محصول است.کمپانی سارمکو در سال 1987 میلادی در سوئیس تأسیس گردید. تجربه سارمکو مدیون فعالیت موفقیت آمیز تیم متخصصین شیمی این شرکت است که باعث تولید محصولات منحصر به فرد دندانپزشکی در سطح جهان شده است.کمپانی سارمکو از سال 1993 میلادی موفق به اخذ گواهی ISO و GMP شده و محصولات آن دارای گواهی استاندارد اروپایی CEاست.در حال حاضر بیش از 40 کشور جهان شامل کشورهای اروپایی، امریکایی، آسیایی و ایران محصولات این کمپانی را مصرف می کنند و اغلب محصولات آن در دنیا منحصر به فرد است.برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

https://saremco.ch

 

کمپانی DIA-TESSIN Vanetti

کمپانی ونتی سوئیس با بیش از 50 سال سابقه در تولید فرزهای دندانپزشکی است. علت کیفیت بالای محصولات این شرکت، تجربه طولانی در تولید و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد است. محصولات این شرکت شامل انواع فرزهای الماسه، کارباید و سرامیکی با تنوع فراوان و با برند تجاری دیاتسین جهت استفاده تخصصی در درمانهای تخصصی دندانپزشکی است. کمپانی ونتی در سال 1968 میلادی در سوئیس تأسیس گردید. این کمپانی از سال 1999 از سیستمهای بیشرفته و تمام کامپیوتری جهت تولید محصولات خود بهره گرفته است. محصولات با برند دیاتسین تحت گواهینامه ISO 13485 & ISO 9001 تولید شده و این محصولات دارای گواهی استاندارد اروپایی CE است. در حال حاضر در بیش از 50 کشور جهان شامل کشورهای اروپایی، امریکایی، آسیایی و ایران محصولات این کمپانی توزیع می گردد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://www.vanetti.ch

 

 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب