امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64176 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعیه شماره 14 عرضه خودروهای وارداتی برمبنای فرآیند نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو

خبرایران : به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه جهت انتخاب خودرو کیا K5 یک و نیم لیتری شرکت کوشا خودرو از روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 تا ساعت 24 در دسترس است.
اطلاعیه شماره 14 عرضه خودروهای وارداتی برمبنای فرآیند نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو

به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه جهت انتخاب خودرو کیا  K5  یک و نیم لیتری  شرکت کوشا خودرو از روز دوشنبه مورخ 1403/02/24 تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه  1403/02/24 در دسترس است.

لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

عرضه خودرو  K5

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه انواع خودرو های سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اورجینال در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به جای گذارد.

دفتر تهران (فروش و خدمات پس از فروش): کیلومتر ۴ جاده مخصوص شماره ۷۷

شماره تماس: ۴۹۹۷۰۰۰۰ – ۰۲۱

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب