امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64138 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار مدیر مخابرات تهران با مدیرعامل خانه تئاتر

خبرایران : مدیر مخابرات استان تهران با مدیرعامل خانه تئاتر دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیر مخابرات تهران با مدیرعامل خانه تئاتر

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس سیدعلی ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران به منظور تعامل با جامعه تئاتر کشور، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت طی جلسه ای با مقصود نعیمی ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر دیدار کرد.

مدیر مخابرات استان تهران در این دیدار ضمن بیان روند تاریخی پیشرفت و تغییر تکنولوژی های ارتباطی، گفت: ایجاد و توسعه پلتفرم های تولید و پخش فیلم و تصویر در کشور، در نتیجه توسعه زیرساخت های ارتباطی انجام شده و تغییرات دیجیتالی جدید در این صنعت، موجب تنوع بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش درآمد در این حوزه خواهد شد.

مهندس ملک جعفریان با اشاره به زیرساخت ها و ظرفیت های فنی و ارتباطی موجود در این استان گفت: مخابرات استان تهران در راستای ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی و ارایه خدمات متنوع مخابراتی به شهروندان، برنامه دسترسی همگان به اینترنت را در دستور کار قرار داده و آماده ارائه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری به هنرمندان تئاتر، سینما و موسیقی و سالن ها و مجموعه های وابسته به آن می باشد.

در ادامه، نعیمی ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر ضمن قدردانی از پیشنهاد مخابرات استان تهران، گفت: هنرمندان سرمایه های کشور هستند و با توجه به اینکه فرهنگ و هنر انسان ساز هستند و انسان سرمایه اصلی هر کشور است، پس ضروری است در این حوزه به شکل های مختلف سرمایه گذاری شود.

وی افزود: مخابرات استان تهران می تواند با تهیه فرایند ایجاد شبکه انتقال و پخش محتوای نمایشی بر بستر پلتفرم های داخلی، به حوزه هنرهای نمایشی کمک کند و خانه تئاتر آماده هرگونه همکاری در زمینه می باشد.

گفتنی است در این دیدار که راعی مشاور مدیریت، متقی معاون تجاری، عابد مدیر کل فروش تجاری و سازمانی و قمی مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران نیز حضور داشتند، مقرر شد با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی نمایندگان دو طرف، زمینه تعامل و همکاری های متقابل مشخص و اجرایی شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب