امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64126 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زنگ تحرک و نشاط برای کارگران شهرداری منطقه 16

خبرایران : محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با حضور در جمع کارگران با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.
زنگ تحرک و نشاط برای کارگران شهرداری منطقه 16

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه ۱۶ ارزش کار این قشر در نزد مردم و مسئولان را یادآور شد و افزود: سالاری پور در دیدار صمیمی با پرسنل اجرایی و خدماتی گفت: شما در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا شهروندان، شهرداری را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.

اگر کارگران زحمت کش چه در خدمات شهری، چه در تأسیسات، فوریت های ۱۳۷ پلاس و خدمات تنها یک روز فعالیت نکنند؛ امور اجرایی، نظافت و رفت و روب شهر با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. کارگران خدماتی در شهرداری ها رکن اساسی خدمت رسانی به شهروندان هستند و اگر بتوان با درک مشکلات آنان و در یک تعامل دوطرفه، در این قشر انگیزشی ایجاد کرد تا به این مفهوم برسند که مدیران بالا دستی در پی رفاه و آسایش آنها گام بر میدارند، آن وقت حاصلش تصویر روشن تری از یک شهر زیبا و به قاعده ترسیم می نماید.

وی تصریح کرد: شما در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا شهروندان را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.

در حاشیه این برنامه که به همت اداره رفاه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و اداره ورزش برپا شده بود  مسابقات دارت، طناب کشی در بین پرسنل برگزار شد؛ همچنین کارگران خدوم منطقه از میزهای خدمت سلامت، روان شناسی و آموزش اداره پسماند بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید:  اطلاع رسانی، نقش مهمی در ارتقای امید و رشد بالندگی جامعه دارد
در پایان مراسم با حضور معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، رئیس اداره بازرسی، رئیس دفتر شهردار منطقه از کارگران نمونه در حوزه های اجرایی مختلف تقدیر و قدردانی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب