امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64074 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هتل آلاله 2 جذاب و مانداگار در ‌کنار ساحل درگهان قشم

خبرایران : هتل آلاله 2 در ‌کنار ساحل درگهان قشم واقع شده است. این هتل 3 ستاره در 8 طبقه واقع شده و با دارا بودن اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهارتخته ظرفیت پذیرایی از بیش از 100 نفر مسافر را دارد.
هتل آلاله 2 جذاب و مانداگار در ‌کنار ساحل درگهان قشم

هتل آلاله ۲ نسبت به هتل‌های دیگر مزایای بهتری دارد از جمله: نزدیک بودن به دریا، ایجاد محیطی  در آرامش به علت دور بودن از مراکز خرید و شلوغی مرکز شهر است. همچنین امکانات هتل آلاله به شدت و فوق العاده بالاست و باید حداقل 5 ستاره داشته باشد. چرا که تمامی امکانات رفاهی و سرویس‌دهی را به مسافر ارائه می‌دهد و از جمله امکانات هتل می‌توان به: صبحانه رایگان، سیستم سرمایشی 24 ساعته، اتاق‌های تمیز، ملحفه‌های نظیف، یخچال و ... اشاره کرد.

همچنین، مهمترین ویژگی بارز هتل آلاله 2 برخورد عالی و حرفه‌ای پرسنل با مسافرین می‌باشد که  موجب شلوغ شدن و مراجعه مجدد مسافران به این هتل نسبت به دیگر هتل‌های جزیره می‌باشد.

 

هتل آلاله ۲، شعبه دوم و مرکزی هتل آلاله قشم است که در فاصله ۲ کیلومتری از شعبه اول خود واقع شده است. این هتل با داشتن ۴۴ واحد اقامتی ارزان و خوش‌منظره، یکی از برترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌های اقامتی در شهر دیدنی قشم بشمار می‌رود. باوجوداینکه هتل آلاله ۲ قشم، هتلی نوساز است، اما امکانات بی‌شمار و خدمات متنوع آن سبب شده است که در همین مدت کوتاه از فعالیت خود، محبوبیت بسیاری میان گردشگران داشته باشد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب