امروز: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/05]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63990 تاریخ انتشار: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محسن میراحمدی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت کیمیا شیمی گوهرایساتیس تولید کننده انواع کودهای شیمیایی است/تمرکزکیمیا شیمی گوهرایساتیس تولید نهاده‌های کودی و بذرمی باشد

خبرایران : مدیر بازرگانی شرکت کیمیا شیمی گوهر ایساتیس گفت: بیشتر تمرکز ما بر تولید نهاده‌های کودی و بذر است که تلاش داشته‌ایم بذرهای حرفه‌ای و اصلاح شده را برای کوددهی و تغذیه گیاه مورد استفاده قرار دهیم .
شرکت کیمیا شیمی گوهرایساتیس تولید کننده انواع کودهای شیمیایی است/تمرکزکیمیا شیمی گوهرایساتیس تولید نهاده‌های کودی و بذرمی باشد

محسن میراحمدی مدیر بازرگانی شرکت کیمیا شیمی گوهرایساتیس درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهار داشت : شرکت کیمیا شیمی گوهرایساتیس قریب به 7  سال است که در عرصه تولید انواع کودهای شیمیایی فعالیت می‌کنیم و تا به امروز 28 نوع کود شیمیایی را در کشور به ثبت رسانده‌ایم که بخش اعظم آن به سراسر کشور ارسال شده و بخش دیگری از آن را به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌کنیم.

وی تصریح کرد : ما با 28 استان به صورت مستقیم همکاری می‌کنیم و بقیه استان‌ها نیز از طریق نمایندگی محصولات ما را به فروش می‌رسانند و همچنین به ۷ کشور نیز صادرات داریم.


میراحمدی افزود: بیشتر تمرکز ما بر تولید نهاده‌های کودی و بذر است که تلاش داشته‌ایم بذرهای حرفه‌ای و اصلاح شده را برای کوددهی و تغذیه گیاه مورد استفاده قرار دهیم و در نظر داریم تا در آینده نزدیک نیترات پتاسیم و سدیم و انواع سولفات‌ها را نیز تولید کنیم.


وی ادامه داد: در راستای افزایش تولید، وزارت صنعت و معدن و جهاد کشاورزی حمایت‌های خوبی از شرکت ما داشته‌اند.


میراحمدی درپایان سخنان خود گفت : در نظرداریم در تاریخ 4 اردیبهشت درنمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شهرشیراز شرکت کنیم ودر آینده نزدیک نیز درنمایشگاه بین‌المللی آنتالیا و در اسفندماه نیز در نمایشگاه بین‌المللی عمان نیزشرکت خواهیم کرد.

آدرس: یزد، شهرک صنعتی یزد
تلفن:

09133512412

اینستاگرام :

kimiashimi.isatis

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled4_zlzayiv.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled7_liiengk.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled_eyaqcaj.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled1_swfnmrd.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled2_fzxluge.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled9_bqaquav.jpg

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب