امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63849 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای بیش از 5 هزار متر مربع فرش گل در عرصه های فضای سبز منطقه 19

خبرایران : سرپرست شهرداری منطقه 19 گفت: 5 هزار و 600 متر مربع فرش گل همزمان با استقبال از بهار در بوستان ها، میادین، حاشیه بزرگراه ها اجرا شده است.
اجرای بیش از 5 هزار متر مربع فرش گل در عرصه های فضای سبز منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور بیان کرد: به منظور ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب، فرش گل هایی با کاشت انواع نشاء بنفشه در رنگ های مختلف و شب بو در رمپ و لوپ پل ها و بوستان ها کاشته شد.
وی ادامه داد: با اجرای این فعالیت، بوستان های افرا، ولایت، شریعتی، 22 بهمن، شقایق،ضلع شمال و جنوب بزرگراه شهید کاظمی، میدان شهید محمودی، حاشیه بزرگراه شهید هاشمی به فرش های گل مزین شدند.
ضمن اینکه در روزهای پیش رو به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و جلوه بخشیدن به مناظر شهری در فلاور باکس ها کاشت انواع گل های بهاری رنگی انجام می شود.
اخگر پور تصریح کرد: اقدامات فضاهای سبز در راستای زیباسازی بصری با کاشت گل های تزیینی و بهاره به نشانه آغاز بهار همچنان ادامه دارد.
به گفته این مسئول بررسی وضعیت فعال بودن سرویس‌ها و چشمه‌ها، بهینه سازی سیستم آبیاری فضای سبز با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع آبی، رفع نواقص روشنایی بوستان‌ها و شستشو و رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی از دیگر اقدامات اجرایی و مستمر در راستای استقبال از بهار است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب