امروز: پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/09]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63747 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجتبی غلام‌زاده درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

انجمن طلا و جواهراستان اصفهان زیرنظر اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند/ متاسفانه در بحث گوهر سنگ‌ها هیچ متولی و نهادی و نظارتی وجود ندارد

خبرایران : عضو هیئت رئیسه انجمن طلا و جواهر استان اصفهان گفت: انجمن طلا و جواهراستان اصفهان زیرنظر اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند و بسیار خشنودم از اینکه برای اولین بار نمایشگاه گوهرسنگ‌ها در ایران شکل گرفته و فرصتی برای هنرمندان ما در این صنعت شکل گرفته تا هنرشان دیده شود.
انجمن طلا و جواهراستان اصفهان زیرنظر اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند/ متاسفانه در بحث گوهر سنگ‌ها هیچ متولی و نهادی و نظارتی وجود ندارد

مجتبی غلام‌زاده عضو هیئت رئیسه انجمن طلا و جواهر استان اصفهان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: انجمن طلا و جواهراستان اصفهان زیرنظر اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند. بسیار خشنودم از اینکه برای اولین بار نمایشگاه گوهرسنگ‌ها در ایران شکل گرفته و فرصتی برای هنرمندان ما در این صنعت شکل گرفته تا هنرشان دیده شود.


وی افزود : درنمایشگاه بین المللی گوهر سنگ به مساحت 500 متری پاویون اتاق بازرگانی استان اصفهان به همراه گوهر شناسان و سنگ‌تراشان حضور دارند که خرید و فروش سنگ‌های راف و خام انجام می‌دهند.


غلام‌زاده ادامه داد : از جمله مهمترین سنگ‌های قیمتی استان اصفهان می‌توان به آمیتیس، کلسیت نام برد که در شهرهای کاشان، نائین و انار یافت می‌شود و با هنر گوهر تراشان اصفهانی، جواهرات نابی پدید می‌آید و به کشورهای خارجی صادر می‌شود.
 
وی درپایان سخنان خود گفت: متاسفانه در بحث گوهر سنگ‌ها هیچ متولی و نهادی و نظارتی وجود ندارد و اجماعی نیست.  در این اتحادیه هرکسی بصورت جزیره‌ای کار می‌کند، در صورتی که با توجه به پتانسیل بالای این صنعت حمایت بیشتری را می‌طلبد.

 

اطلاعات تماس:
آدرس : خیابان حکیم ، مجتمع تجاری حکیم ، ورودی دوم ، طبقه دوم ، واحد 35
تلفن های تماس:   
03132120302
03132120303
03132120304
تلفن  پشتیبانی:
03132120302
آدرس ایمیل :
anjomantalla@gmail.com
    



 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب