امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63728 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تورج رحمانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل سورنا در مرکز شهر و در نزدیکی کلیه اماکن گردشگری شیراز قراردارد/ هتل نوساز سورنا آماده همکاری با آژانس‌های مسافرتی است/ سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای ساخت هتل به نفع شهر شیراز و چرخه اقتصادی کشورمی باشد

خبرایران : مدیریت هتل آپارتمان سورنا گفت : هتل نوساز سورنا در مرکز شهر شیراز و در نزدیکی کلیه اماکن گردشگری شیراز در آبان‌ماه سال جاری افتتاح و دارای 40 واحد اتاق استاندارد و سوئیت‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه می‌باشد.
هتل سورنا در مرکز شهر و در نزدیکی کلیه اماکن گردشگری شیراز قراردارد/ هتل نوساز سورنا آماده همکاری با آژانس‌های مسافرتی است/ سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای ساخت هتل به نفع شهر شیراز و چرخه اقتصادی کشورمی باشد

تورج رحمانی مدیریت هتل آپارتمان سورنا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : هتل نوساز سورنا در مرکز شهر و در نزدیکی کلیه اماکن گردشگری شیراز در آبان‌ماه 1402 افتتاح و دارای 40  واحد اتاق استاندارد و سوئیت‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه می‌باشد.


رحمانی تصریح کرد : درساخت فضای بیرونی و داخلی هتل سعی شده تا علاوه بر وسایل مدرن از معماری سنتی و کارهای دستی از قبیل نقاشی، منبت‌کاری و ... استفاده شود و هتل سورنا دارای رستوران و مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و ... می‌باشد که در نظر داریم بزودی روف‌گاردن و سالن بدنسازی نیز به مجموعه اضافه کنیم.


وی ادامه داد : رزرو اتاق برای ایام نوروز معمولاً از اواخر بهمن‌ماه آغاز می‌شود. همچنین، ما آماده همکاری با آژانس‌های مسافرتی هستیم و بزودی رزرواسیون آنلاین هتل نیز راه‌اندازی خواهد شد.


رحمانی با اشاره به اینکه هتل امکاناتی مانند صبحانه و wifi رایگان و آشپزخانه برای طبقات بالا دارد، تاکید کرد : در حدود 70 درصد اتاق‌های هتل مهمان خارجی دارد، ان هم به دلیل ساخت و طراحی خاص این هتل است که راحتی مسافران اولویت اول را دارد، چرا که مساحت اتاق‌های ما از یک هتل معمولی به مراتب بزرگتر و راحت‌تر بوده که توضیحات کامل آن در سایت ذکر شده است.


وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای ساخت این هتل به نفع شهر شیراز و چرخه اقتصادی کشور بوده و برای گسترش بیشتر و ارائه بهتر خدمات نیاز به حمایت دولت و ارگان‌های بالادستی داریم.

 

راه های ارتباطی:

 

بخش های مجموعه

لابی

اتاق کنفرانس

مجموعه ورزشی

استخر

رستوران

کافی شاپ

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب