امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63690 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمید جاویدان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل 5 ستاره و ممتازشیراز با 11 سال قدمت بالاترین رنک هتلی را به خود اختصاص داده است/ هتل بزرگ شیرازبهترین سرویس را به مهمانان ارائه می دهد/هتل بزرگ شیراز 4 رستوران سنتی، استیک هاوس، فست‌فود و دریایی با منوی بسیار کامل دارد

خبرایران : مدیریت هتل بزرگ شیراز گفت: هر مهمانی که وارد هتل شیراز می‌شود، می‌بایست راضی از آن خارج شود و به همین جهت سرویس‌دهی به مهمانها اولویت اول ماست.
هتل 5 ستاره و ممتازشیراز با 11 سال قدمت بالاترین رنک هتلی را به خود اختصاص داده است/ هتل بزرگ شیرازبهترین سرویس  را به مهمانان ارائه می دهد/هتل بزرگ شیراز 4 رستوران سنتی، استیک هاوس، فست‌فود و دریایی با منوی بسیار کامل دارد

حمید جاویدان مدیریت هتل 5 ستاره بزرگ شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: هتل 5 ستاره و ممتاز شیراز در حدود 11 سال پیش احداث شد و بالاترین رنک هتلی را در استان به خود اختصاص داده است.


جاویدان با اشاره به اینکه مهمانان هتل هیچ تفاوتی برای ما ندارند و همگی عزیز ما هستند، تصریح کرد:سعی ما همواره بر این است که بهترین سرویس  را به مهمانان ارائه داده و نیازهای آنها را به بهترین وجه ممکن پاسخگو باشیم.


مدیریت هتل بزرگ شیراز خاطرنشان کرد: سرویس‌های بین المللی ما قابل رقابت با کشورهای خارجی بوده و محیط هتل از زیبایی بی‌نظیری برخوردار است و تخت‌های هتل از 2 نوع کینگ و کوئین برطبق استانداردهای بین‌المللی تشکیل شده که در ایران کمتر به چشم می‌خورد.


وی ادامه داد : هتل بزرگ شیراز 4 رستوران (سنتی، استیک هاوس، فست‌فود و دریایی) داشته و منوی بسیار کاملی است. ضمن اینکه پرسنل هتل نیزدرحدود 286 نفر نیروی تحصیلکرده هستند که آموزش‌های مداوم هتلداری بین‌المللی را در کشور ترکیه و امارات گذرانده‌اند و به همین جهت مهمان‌نوازی و سرویس‌دهی به مهمان را اولویت اول خود می‌دانند و بهترین حقوق را از ما دریافت می‌کنند.

 

هتل بزرگ شیراز - تنها هتل پنج ستاره گرید آ شیراز


جاویدان ابرازداشت: هتل بزرگ شیرازاز لحاظ اطلاعات و سرویس‌دهی و هم از نظر فیزیکی بطور مداوم در حال بهسازی و نوسازی بوده و با روزهای اول بازگشایی خود هیچ تفاوتی ندارد، چرا که اگر ما انتظار داریم هتل 5 ستاره باقی بماند موظفیم تا نسبت به نوسازی آن اقدام کنیم.


وی اظهار داشت: هر مهمانی که وارد هتل شیراز می‌شود، می‌بایست راضی از آن خارج شود و به همین جهت سرویس‌دهی به مهمانها اولویت اول ماست و خوشبختانه درصد پر بودن هتل بسیار بالاست و ما معتقد بر این هستیم که هر اتفاقی در ایران و جهان رخ دهد، توجه و فوکوس ما تنها سرویس‌دهی به مهمان باشد.


جاویدان عنوان داشت: درزمان وقوع سیل شیراز ما نزدیکترین هتل به محل حادثه بودیم و خوشبختانه توانستیم کمک شایانی به مردم گرفتار کنیم و در واقع این وظیفه انسانی هر فرد است، حتی با وجود هزینه‌های فراوان که به هم وطن خود کمک کند و تمام ما پرسنل هتل شیراز همچون یک خانواده بزرگ در کنار هم هستیم و تعامل بسیار خوبی باهم داریم. ما به پرسنل جوان اجازه می‌دهیم تا ایده‌های نوی خود در جهت بهبود هتلداری را به اجرا درآورند.

وی در پایان سخنان خود با دعوت از عموم مردم ایران برای بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: خوشبختانه ارگان‌هایی همچون جامعه هتلداری، آقای ثابت مدیرکل میراث فرهنگی استان و آقای سیادتان رئیس جامعه هتلداران حمایت خوبی از ما دارند و این امر باعث می‌شود که استان فارس و شیراز برای آنها افتخارآفرین باشد و من در پایان از تمام مردم دعوت می‌کنم تا از این نمایشگاه دیدن کرده و تجارب مثبتی در این حوزه کسب کنند.

 

آدرس : شیراز ، دروازه قرآن

تلفن :

07132274820

07132274822

همراه :

09174040639

سایت:

shiraz-hotel.com

اینستاگرام :

 

shiraz.hotel
 

مجموعه اقامتی

اتاق تویین

 

اتاق دبل و سینگل

 

 

اتاق سوییت

 

 

 

امکانات


سالن های همایش

رستوران ها

 

مجموعه های ورزشی

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب