امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63602 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عرضه دو مدل مسافری p-230 و باری (کارگو) c-230 «آتین خودرو دیزل » در پنجمین نمایشگاه خودرو ، قطعات خودرو و صنایع جانبی تهران

خبرایران : آتین خودرو دیزل برای تحقق ماموریت خود و پاسخ دادن به طیف‌های مختلف تقاضا و نیاز در بازار، خودروی ون آتین را در دو مدل مسافری p-230 و باری (کارگو) c-230 به بازار عرضه کرده است.
عرضه دو مدل مسافری p-230 و باری (کارگو) c-230 «آتین خودرو دیزل » در پنجمین نمایشگاه خودرو ، قطعات خودرو و صنایع جانبی تهران

به گزارش خبرایران ، آتین خودرو دیزل خودروساز خصوصی یکی از زیرمجموعه های گروه ماموت است که به تازگی به بازار خودرو راه پیدا کرده و می خواهد در گام نخست ون های دانگ فنگ را راهی بازار کند. در سال جاری نسخه های باربری و مسافربری ون آتین خودرو تولید خواهد شد و در سال 1403 نمونه های اتوماتیک و برقی این خودروی کار و تجاریآتین خودرو دیزل با هدف ایجاد انقلابی در حوزه خودروهای تجاری سبک در ایران تاسیس شده است و درصدد است تا با ارائه محصولات متنوع در حوزه وسایل نقلیه تجاری سبک و ون، مسیرهای تازه‌ای در مقابل صاحبین کسب‌کار و کسانی که سبک زندگی و کسب و کار ماجراجویانه‌ای را دنبال می‌کنند قرار دهد.
آتین خودرو برای تحقق ماموریت خود و پاسخ دادن به طیف‌های مختلف تقاضا و نیاز در بازار، خودروی ون آتین را در دو مدل مسافری p-230 و باری (کارگو) c-230  به بازار عرضه کرده است؛ ویژگی‌های فنی این خودرو، آن را به گزینه‌ای قابل انعطاف برای بکارگیری برای اهداف متنوع و قابل استفاده در کسب و کار‌های مختلف تبدیل کرده است.
موتور M9T-600 ون‌های آتین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنهاست.  این موتور به عنوان آخرین محصول نسل چهارم پلت فرم M9، یک موتور دیزلی پیشرفته است که به طور مشترک توسط *رنو و نیسان* برای عرضه در بازارهای جهانی طراحی و تولید شده و طی یک پروسه سه ساله تحقیقاتی فشرده، توسعه پیدا کرده‌ست و در حال حاضر در بیشتر از  *4.5 میلیون خودرو* در سراسر جهان به کار گرفته شده است.  
این موتور 2.3 لیتری توربو دیزل با قدرت 140 اسب بخار در 3200 دور در دقیقه و گشتاور 370 نیوتن متر در 1400 تا 2400 دور در دقیقه، انتقال یکپارچه نیرو به چرخ های جلو را از طریق گیربکس دستی 1+6 هماهنگ می‌کند.
به منظور رعایت کامل استانداردهای جهانی اتحاد رنو و نیسان، در مسیر توسعه و آماده‌سازی این موتور در مجموع 500,000  کیلومتر و 15,000 ساعت *تست استقامت RNDS* بر روی آن صورت گرفته است. سطح آلایندگی موتور دیزلی M9T-600 به استاندارد Euro6  می رسد و این قابلیت را دارد که به استانداردهای آلایندگی مصرف سوخت Euro VII و Stage IV  نیز ارتقا یابد.
در کنار موتور، ابعاد ون آتین، آن را به گزینه‌ای کاربردی و قابل شخصی‌سازی تبدیل کرده است. سقف بلند، بدنه مستحکم، و طراحی بهینه فضای داخلی باعث شده است تا ون آتین چه در نسخه‌ی باری و چه در مسافری، گزینه‌ای محبوب برای طیفی از کاربری‌های مرسوم تا خلاقانه باشد نظیر:  از تجهیز به عنوان ون‌های بخچال‌دار در حمل و نقل زنجیره سرما گرفته تا تجهیز به عنوان کمپر و رستوران‌ها و کافه‌های سیار. هم به ایران می آیند.

 

گزارش تصویری رونمایی از گوشی های سری Mate 10 هوآوی در مونیخ
 
گزارش تصویری رونمایی از گوشی های سری Mate 10 هوآوی در مونیخ
 
گزارش تصویری رونمایی از گوشی های سری Mate 10 هوآوی در مونیخ
 
گزارش تصویری رونمایی از گوشی های سری Mate 10 هوآوی در مونیخ
 
گزارش تصویری رونمایی از گوشی های سری Mate 10 هوآوی در مونیخ

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب