امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63579 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بررسی عملکرد فروشگاهها/ تقدیر از مدیران بازنشسته شرکت شهروند

خبرایران : نشست هم‌اندیشی مدیران فروشگاهی شهروند با مدیرعامل و معاونین این شرکت درراستای بررسی عملکرد فروشگاه‌ها و ارائه راهکار در افزایش خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان تا پایان سال، تقدیر از مدیران بازنشسته و معارفه فرمانده جدید بسیج شرکت شهروند برگزار شد.
بررسی عملکرد فروشگاهها/ تقدیر از مدیران بازنشسته شرکت شهروند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، در این نشست که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران فروشگاهی و ستادی شرکت شهروند صبح روز یکشنبه یکم بهمن‌ماه برگزار شد، گزارش عملکرد فروشگاه‌ها و چالش‌ها و برنامه‌های پیش‌روی شهروند تا پایان سال طرح و بررسی شد.
 
 قربانیان در این جلسه لازمه حرکت و پویایی مجموعه گسترده و توسعه‌یافته‌ای همچون شهروند را تبادل افکار، نظرات و پیشنهادات مدیران این مجموعه دانست و افزود: جا دارد علاوه بر بهره‌مندی از نظرات بدنه اجرایی شهروند که طی یکسال گذشته ماموریت‌های متعددی را عهده‌دار بوده و از پس مسائل و مشکلات مختلفی برآمده‌اند، به یکایک کارکنان این مجموعه خداقوت بگوییم.
 
 مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به ارزش تشریک مساعی و تلاش ارکان مختلف شرکت در افتتاح فروشگاه‌های جدید افزود: مجموعه شهروند به سمت‌و‌سویی رفته که نام‌ این برند به عنوان فروشگاهی در حال توسعه
مطرح می‌شود که در عین حال دارای بیشترین تنوع، باکیفیت‌ترین محصولات و ارائه کننده خدمات به بخش وسیعی از جامعه است.
 
 وی با بیان اینکه در مدیریت شهری از شهروند به عنوان فروشگاهی پیشرو که در تنظیم قیمت کالای اساسی ایفای نقش می‌کند یاد می‌شود، افزود: امیدوارم فرهنگ توسعه، گسترش و فراگیری در دستیابی به بازارهای کشور در این مجموعه نهادینه شده و شهروند بتواند تعیین کننده قوانین و معادلات بازار فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشد.
 
 قربانیان با تاکید بر عملکرد قابل تقدیر صندوقداران فروشگاهها گفت: ارزشمندترین جبهه ارتباطی ما در شهروند صندوقداران هستند و باید برای افزایش انگیزه آنان مشوق‌های خوبی فراهم کنیم. اگر به پاس حضور مشتریانمان به آن‌ها جایزه می‌دهیم، باید به صندوقداران هم جایزه داده شود. براساس تعداد تراکنش و فعالیت آنان شانس و فرصت ویژه‌ای را برای قرعه‌کشی و برنده‌شدن جوایز نقدی در نظر بگیریم، چرا که رضایت این گروه از همکاران منجر به رضایت مشتری می‌شود.
 
 در ادامه لیلا مینایی سرپرست معاونت منابع انسانی ضمن قدردانی از توجه مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت شهروند به معیشت کارکنان این مجموعه گفت: تا پایان سال جاری با نظر مساعد مدیرعامل و پیگیری‌های انجمن صنفی شرکت شهروند، تغییر گرید فروشگاه‌ها انجام و به دنبال آن شرایط ارتقاء شغلی این همکاران نیز فراهم می‌شود.
 
 مینایی همچنین توجه به ارتقا سطح معیشت و افزایش حقوق نیروهای پرتلاش خدمات را از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل عنوان و اظهار کرد: افزایش فوق‌العاده جذب برای این همکاران در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال حق جذب کارکنان خدمات از ۲۵ درصد مزد مبنا به ۴۵ درصد افزایش خواهد یافت.
 
 تقدیر از ۴ مدیر بازنشسته شرکت شهروند، آقایان همایون ورزشدوست، رامین احمدی، جواد رضایی و علیرضا شاهکلدی به پاس سال‌ها خدمت صادقانه و متعهدانه از سوی داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند نیز در این نشست انجام شد.
 
 همچنین با حضور محمد گرمابدری مشاور و معاون بازرسی سازمان بسیج و فرمانده حوزه مقاومت مالی، منابع انسانی و برنامه‌ریزی، امیرحسین فرهانی مدیر گزینش شرکت شهروند با حفظ سمت به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت شهروند معارفه و از زحمات ابوالفضل جعفری فرمانده پیشین نیز از سوی مدیرعامل شرکت شهروند تقدیر شد.
 
گفتنی است، در این نشست نقطه نظرات و پیشنهادات معاونین و مدیران ستادی و فروشگاهی در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن مناسبت‌های پیش رو همچون روز پدر، ماه مبارک رمضان و نوروز و ... و افزایش رضایتمندی مشتریان فروشگاه‌های شهروند طرح و بررسی شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب