امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63572 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمید عباسی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کفش ننه خانوم تولید کننده انواع کفش های دست دوز ، کتونی و صندل زنانه در استان قم می باشد/ ننه خانوم با استفاده از مواد درجه یک با کیفیت محصول خود را تولید می کند

خبرایران : مدیرعامل برند کفش ننه خانوم گفت: با وجود مشکلات بسیاری که در بحث تولید کفش در کشورمان وجود دارد، فعالان صنعت کفش توانسته‌اند این صنعت را سرپا نگه دارند .
کفش ننه خانوم تولید کننده انواع کفش های دست دوز ، کتونی و صندل زنانه در استان قم می باشد/   ننه خانوم با استفاده از مواد درجه یک با کیفیت محصول خود را تولید می کند

حمید عباسی صاحب برند کفش ننه خانوم درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: برند کفش ننه خانوم با بیش از 25 سال سابقه در تولید انواع کفش های دست دوز ، کتونی و صندل زنانه در استان قم دارد.
عباسی تصریح کرد: با وجود مشکلات بسیاری که در بحث تولید کفش در کشورمان وجود دارد، فعالان صنعت کفش توانسته‌اند این صنعت را سرپا نگه دارند . ما هم تلاش کرده ایم که بتوانیم با استفاده از مواد درجه یک با کیفیت محصول خوبی را برای مشتریان تولید کنیم.


وی با اشاره به اینکه نوسانات شدید دلارباعث افزایش قیمت مواد اولیه شده ، ابرازداشت : ما به هیچ عنوان افزایش قیمت نداشته‌ایم و برای رفاه حال مشتریان به کاهش حاشیه سود اکتفا کرده‌ایم. از انجایی که تولید کفش، یک هنر و صنعت است و قیمت آن به میزان کار و زحمتی که تولیدکننده برای تولید آن صرف می‌کند بستگی دارد. متاسفانه امروز به خاطر کاهش قدرت خرید مردم اکثر کسب و کارها یک سری مشکلات مانند کمبود نقدینگی دارند. اما ما درکفش ننه خانوم توانسته ایم به تولید خودمان ادامه دهیم.


عباسی با اشاره به اینکه درشهرهای تبریز و اصفهان نمایندگی فعال داریم، تاکید کرد: کفش‌های تولیدی ننه خانوم شامل کفش های دست دوز، پاشنه‌دار، کتونی و مجلسی می‌باشد و ما به سراسر کشورنیز ارسال محصول داریم.

آدرس : قم میدان ولی عصر، خیابان شمس ، کوچه 7 ، پلاک 20
تلفن:
09124529350
 

 
 
 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب