امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63550 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصرالله جامی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ ورا درکشور می باشد/ پودر ژل آلوئه‌ورا در تهیه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) با برند لطفسر گفت: مجموعه شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) بعنوان اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ورا با برندگان لطفسر در کشور است و این برند صنعتی در اشل جهانی و با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.
شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ ورا درکشور می باشد/ پودر ژل آلوئه‌ورا در تهیه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد

نصرالله جامی مدیرعامل شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) با برند لطفسر در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:مجموعه شرکت لطفسر بعنوان اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ورا در کشور است که این برند صنعتی در اشل جهانی و با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.


وی تصریح کرد : این گیاه سودمند در دنیا بعنوان طلای سبز نامگذاری شده که با 70 خاصیت مفید خود در تمامی حوزه‌های سلامت کاربرد دارد.


جامی افزود: یکی از روش های تولیدی این شرکت خشک کردن به روش اسپری درایر می باشد ،  یکی از گرید های تولیدی این شرکت به اسم AHISPF  می تواند جایگزین مواد شیمیایی ضد آفتاب در کرم ها باشد.


وی عنوان داشت: یکی از محصولات ما پودر ژل آلوئه‌ورا است که در تهیه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و تهیه مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. بخش دوم تولید ما نیز شامل پاجوش و برگ آلوئه‌وراست که توضیح مفصل آن داخل سایت موجود می‌باشد.


جامی ادامه داد: خوشبختانه مناطق جنوبی کشور تنها خطه در ایران است که آلوئه‌ورا می‌تواند بصورت غیر گلخانه‌ای و در شرایط طبیعی کشت شود. همچنین، ما تاکنون پودر آلوئه‌ورا را به کشورهای گرجستان، هلند و روسیه از طریق هرمزگان صادر کرده‌ایم.


وی درپایان سخنان خود گفت : مشتریان می‌توانند برای دریافت کاتالوگ و سفارش محصول به سایت ما مراجعه کنند.

 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، شهرک اکباتان، ورودی D2، واحد 403
  • آدرس کارخانه: هرمزگان، بشاگرد، شهرستان گوهران
  • سایت:   latfser.com
  • تلفن: 02144657518
  • همراه: 09352769482


 

 

معرفی و تاریخچه

شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) با تکیه بر 12000 ساعت کار مطالعاتی و انجام تحقیقات میدانی از سال 1399 فعالیت خود را در زمینۀ تولید پودر آلوئه ورا با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفتۀ اسپری درایر(S.D)  و روش انحصاری و پسامدرن (S.I.P) که حاصل خلاقیت و دانش تولیدی توسط واحد تحقیق و توسعۀ( R&D) شرکت می باشد برای اولین بار در ایران (استان هرمزگان – شهرستان بشاگرد- شهر گوهران) با تاسیس کارخانۀ تخصصی تولید انواع پودر آلوئه ورا شروع کرد.

این رخداد خجستۀ فنی و علمی و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روشی که منحصرا در مالکیت و اختیار این مجموعه می باشد امکان تولید گریدهای گوناگون پودر آلوئه ورا را در بالاترین کیفیت و با قیمت های کاملا رقابتی در داخل و خارج کشور بصورت انحصاری فراهم نموده است. قابل توجه است که این مهم ایران را جزء چند کشور دارندۀ مهارت و دانش فنی بسیار پیشرفته و انحصاری قرار داده است.

 

معرفی و تاریخچه
معرفی و تاریخچه
معرفی و تاریخچه
معرفی و تاریخچه

 

 

محصولات:

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب