امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63533 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس علیرضا غفاری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت صنعت سرام مهر البرز تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه‌های حوزه مهندسی مواد می باشد/ با صندوق نوآوری وشکوفایی همکاری داریم / صنعت سرام مهر البرز درحدود 120 دستگاه آزمایشگاهی دررشته‌های سرامیک، کاشی و چینی بهداشتی،متالورژی و ریخته‌گری تولیدنموده است

خبرایران : مدیرعامل شرکت صنعت سرام مهر البرز گفت: شرکت صنعت سرام مهر البرز تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه‌های حوزه مهندسی مواد از قبیل رشته‌های سرامیک، کاشی و چینی بهداشتی و متالورژی و ریخته‌گری است که در این نمایشگاه نیز تجهیزات آزمایشگاه‌های سرامیک را به نمایش گذاشته‌ایم.
شرکت صنعت سرام مهر البرز تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه‌های حوزه مهندسی مواد می باشد/ با صندوق نوآوری وشکوفایی همکاری داریم / صنعت سرام مهر البرز درحدود 120 دستگاه آزمایشگاهی دررشته‌های سرامیک، کاشی و چینی بهداشتی،متالورژی و ریخته‌گری تولیدنموده است

علیرضا غفاری مدیرعامل شرکت صنعت سرام مهر البرز در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  شرکت صنعت سرام مهر البرز تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه‌های حوزه مهندسی مواد از قبیل رشته‌های سرامیک، کاشی و چینی بهداشتی و متالورژی و ریخته‌گری است که در این نمایشگاه نیز تجهیزات آزمایشگاه‌های سرامیک را به نمایش گذاشته‌ایم.


مهندس غفاری با شاره به اینکه مدرک مهندسی مواد از دانشگاه علم و صنعت دارد، تصریح کرد : شرکت صنعت سرام مهر البرز در سال 1373 پایه گذاری و با بهره مندی از اساتید دانشگاهی و همکاری متقابل و پیوسته با مراکز علمی و دانشگاهی کشور نخستین گام را در راستای توسعه و توانمندی کارگاه ها و آزمایشگاههای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برداشته است.


وی افزود: در کل تعداد زیادی از تجهیزات آزمایشگاهی که سالیان سال از طریق واردات به کشورمان می‌آمد را امروزه در کارخانه خودمان در حدود 120 دستگاه آزمایشگاهی را تولید کرده و در اختیار شرکت‌ها، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها قرار می‌دهیم.


مدیرعامل شرکت صنعت سرام مهر البرز تاکید کرد: ما با تولید این تجهیزات که از دستگاه‌های پیشرفته دنیا الگوبرداری کرده‌ایم، به دلیل کاهش هزینه‌های تمام شده کمک شایانی به اقتصاد کشور کرده و از سوی دیگر خدمات پس از فروش مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهیم.


وی ادامه داد: خوشبختانه در چندین مقطع با صندوق نوآوری و شکوفایی همکاری داشته‌ایم و همچنان نیز به کمک و حمایت  صنایع از طریق این ارگان برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر نیاز داریم، چرا که در نهایت سود حاصله به نفع صنعت کشور خواهد بود.


مهندس غفاری خاطرنشان کرد: ما با توجه به خط تولیدی که داریم در حال حاضر در ناحیه صنعتی بومهن مشغول به کار هستیم ولی در نظر داریم تا حدودی در پردیس علم و فناوری هم حضور داشته باشیم.


وی ابرازداشت: ما دستگاه‌های مختلفی در رابطه با آزمایشگاه‌های آماده‌سازی مواد اولیه ماسه و سرامیک می‌سازیم همچون: آسیاب‌های فست میل، جار میل، بالمیر، اکسترودر، سنجش استحکام مقاومت به خمشی کاشی‌ها و سرامیک‌ها، دستگاه مقاومت به سایش لعاب و انواع کوره‌های تست در دماهای مختلف برای صنایع متفاوت را می‌سازیم و در بخش متالورژی نیز دستگاه‌های پولیشر، کاتر، میکرو کاتر، ریشر هولدرداردر بخش صنایع فولاد و پتروشیمی تولید می‌کنیم.


مهندس غفاری درپایان سخنان خود گفت: ما در امر صادرات بصورت مستقیم فعالیت نمی‌کنیم، ولی اگر متقاضیانی باشند که در بخش صادرات صنعتی فعال باشند، می‌توانیم یک زمینه مشترکی را برای همکاری مشترک ایجاد کنیم.همچنین، شرکت‌های مرتبط می‌توانند برای اخذ نمایندگی در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف به شرکت ما مراجعه نمایند.

 

اطلاعات تماس :

 

 

شماره تماس: 76231595 - 76231590 (021)

فکس: 02176230531

شماره ارتباطی واتساپ و تلگرام: 09393497802

ایمیل: info@sanatceram.ir

آدرس:بومهن، منطقه صنعتی بومهن، خیابان عباس زاهدی، کوچه اردیبهشت، پلاک 7



 
 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب