امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63530 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ریما رستمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کمبود هتل‌ یکی از معضلات استان هرمزگان به خصوص بندرعباس است/ افزایش تعداد بوم‌گردی‌ها درسطح شهر به جذب مسافر کمک بیشتری خواهد داشت

خبرایران : عضوهیئت مدیره و خزانه‌دار انجمن صنایع دستی و گردشگری اتاق بازرگانی استان هرمزگان گفت: متاسفانه بعضی ازهتل‌های 5 ستاره در استان هرمزگان رقم شب‌خوابی اتاق را بسیار گران کرده اند که این امر موجب می‌شود توریست‌ها در شهرستان‌های اطراف اقامت داشته باشند.
کمبود هتل‌ یکی از معضلات استان هرمزگان به خصوص بندرعباس است/ افزایش تعداد بوم‌گردی‌ها درسطح شهر به جذب مسافر کمک بیشتری خواهد داشت

ریما رستمی رئیس هیئت مدیره و خزانه‌دار انجمن صنایع دستی و گردشگری اتاق بازرگانی استان هرمزگان درگفتگو با خبرنگارخبر ایران اظهارداشت: خوشبختانه نمایشگاه بین‌المللی اقوام پارسه شیراز همچون سایر نمایشگاه‌ها میزبان انجمن صنایع دستی و گردشگری اتاق بازرگانی بوده است.


وی تصریح کرد : این اتاق بازرگانی همواره حامی اول صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان بوده و هرساله در تمامی نمایشگاه‌ها از هنرمندان صنایع دستی و متولیان گردشگری اعم از هتلداران، رستوران‌داران، آژانس‌ها و راهنمایان گردشگری را گردآوری کرده تا در نمایشگاه‌ها شرکت کنند که این دید ریاست اتاق بازرگانی آقای محمدرضا صفا به بخش صنایع دستی و بازرگانی است.


رستمی افزود: خوشبختانه با طراحی زیبایی که در نمایشگاه‌های مختلف داشته‌ایم، همواره رتبه اول را به خود اختصاص داده‌ایم.با توجه به اینکه بنده 25 سال است در صنعت گردشگری فعالیت می‌کنم و شرکت گردشگری به نام الماس آبی جنوب را برعهده دارم، می‌دانم که یکی از معضلات استان هرمزگان کمبود هتل‌ها در این استان و به خصوص در بندرعباس است و قریب به یقین می‌دانم که اگر تعداد بوم‌گردی‌ها هم هم‌رویف هتل‌ها در سطح شهر افزایش پیدا کند، کمک بیشتری به جذب مسافر خواهد داشت.


وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از هتل‌های 5 ستاره در استان هرمزگان رقم شب‌خوابی اتاق را بسیار گران کرده که این امر موجب می‌شود توریست‌ها در شهرستان‌های اطراف اقامت داشته باشند. همچنین، اگر صنف هتلداران قیمت منصفانه و ثابتی را برای هتل‌های 4 و 5 ستاره در نظر بگیرند، باعث می‌شود تا مسافران بتوانند از مزایای هتل‌ها استفاده کرده و روی به خانه‌های شب‌خوابی که امنیتی هم ندارند، نیاورند.
رستمی درپایان سخنان خود گفت: متاسفانه نیروی انتظامی دسترسی به خانه‌های محلی ندارد و این امر می‌طلبد که کمیته گردشگری و هتلداران نرخ هتل‌ها را مشخص کرده و به آژانس‌های سراسر هرمزگان ارائه کنند تا ما هم بتوانیم تبلیغات گسترده برای این مراکز اقامتی انجام دهیم.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب