امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 635 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نرخ بلیت قطارهای رجا شناور شد

خبرایران : نرخ بلیت کلیه قطارهای رجا به جز قطارهای حومه ای شناور شد.
نرخ بلیت قطارهای رجا شناور شد

به گزارش خبرایران، بلیت قطارهای شرکت رجا برای کلیه مسیرها به جز قطارهای حومه ای شناور شده است که بر این اساس، مسافران با نرخ های متفاوتی برای یک مسیر روبرو هستند که بسته به روز، ساعت و دیگر شرایط تاریخ بلیت تغییر می کند.

مطابق با این سیستم فروش، بلیت قطار در مسیرهای پرتردد در روزهای میانی و پایانی هفته قیمت های متفاوتی دارد و هر مسافر می تواند برای روزهای میانی هفته و یا در ایام غیر پیک بلیت ارزان قیمت تری را خریداری کند.

یکی از شرایطی که مدیرعامل شرکت راه آهن اعلام کرده، این بوده که مسافران می توانند 30 روز زودتر اقدام به خرید بلیت قطار کنند که براین اساس قیمت‌های ارزان تری را هم می پردازند. البته شرایط پیش فروش بلیت قطار در حال حاضر یکماهه است اما شنیده ها حاکی از این است که احتمال افزایش این زمان به دو ماه وجود دارد تا مسافران بتوانند زودتر و با قیمت‌های مناسب تری بلیت قطار را خریداری کنند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص شناورشدن قیمت‌ها در بخش حمل و نقل ریلی، گفته بود: پس از اجرای کامل شناورسازی در بخش ریلی به سراغ بخش هوایی می رویم و قیمت بلیت را هم در این بخش شناور خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب