امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63482 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ریما رستمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف شرکت گردشگری مسافراتی الماس آبی جنوب جذب توریست و شناساندن مکان‌های کمتر شناخته شده استان هرمزگان است / موسسه آموزشی گردشگری الماس آبی جنوب تمامی دوره‌های تخصصی گردشگری را آموزش می دهد

خبرایران : مدیر شرکت گردشگری الماس آبی جنوب گفت : موسسه آموزشی گردشگری الماس آبی جنوب درهرمزگان تمامی دوره‌های تخصصی گردشگری را اعم از راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، مدیر فنی، راهنمای محلی و دیگر مباحث مربوط را آموزش می دهد.
هدف شرکت گردشگری مسافراتی الماس آبی جنوب جذب توریست و شناساندن مکان‌های کمتر شناخته شده استان هرمزگان است / موسسه آموزشی گردشگری الماس آبی جنوب تمامی دوره‌های تخصصی گردشگری را آموزش می دهد

ریما رستمی عضوهیئت رئیسه و مدیر شرکت گردشگری الماس آبی جنوب درگفتگو با خبرنگارخبر ایران اظهارداشت:به تازگی موسسه آموزشی گردشگری الماس آبی جنوب درهرمزگان به مدیرعاملی النازرسولی حقیقی تاسیس کرده‌ایم که دراین موسسه تمامی دوره‌های تخصصی گردشگری را اعم از راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، مدیر فنی، راهنمای محلی و دیگر مباحث مربوط را تدریس می‌کنیم.


رستمی تصریح کرد : این اولین موسسه آموزشی در استان هرمزگان است که مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای برگزاری راهنمای محلی غرب هرمزگان را کسب کرده است.


وی عنوان داشت: در دوره اول حدوداً 30 نفر از راهنمایان محلی در این دوره تخصصی شرکت کرده‌ که خوشبختانه مجوز کارت گردن آویز را هم کسب کرده‌اند و بعنوان بازوی راست نیروی انتظامی در بخش غرب هرمزگان زیباترین خط ساحلی جنوب مشغول به کار هستند.


رستمی ادامه داد: راهنمایان کارآزموده ما در بخش ساحلی غرب هرمزگان از بندر کنگ گرفته تا لنگه، خمیر، پارسیان، نایبند، بندر مقام، تا عسلویه مستقر هستند. ضمن اینکه هدف ما از ایجاد این شرکت گردشگری جذب توریست و شناساندن مکان‌های کمتر شناخته شده استان هرمزگان است.


وی بیان کرد: من به عنوان دبیر زبان انگلیسی بازنشسته،  25 سال است که در حیطه گردشگری فعالیت می‌کنم و بیش از 6 سال است که ریاست انجمن راهنمایان استان هرمزگان را برعهده داشته‌ام که خوشبختانه بعد از 12 سال حمام گله‌داری که یکی از بناهای فاخر استان هرمزگان است را توسط راهنمایان گروه احیا کنیم.این بنا پس از بازسازی بسیار پربازدید شد و بازدیدکنندگان برای بازدید بلیط تهیه می‌کنند.


رستمی ابرازداشت: از اقدامات دیگر می‌توان به بازسازی معبد هندوها در بندرعباس توسط راهنمایان اشاره کرد. همچنین در 12 سال پیش گروه خندوانه را به جزیره هرمز دعوت کردیم که از این جزیره فیلم و تیزر تهیه کردند و از تمام بانوان محلی دعوت کردیم تا سفره نوروز را در ساحل برپا کنند و که عنوان زیباترین بخش کلیپ خندوانه در آن سال شناخته شد.



وی خاطرنشان کرد: آژانس آبی جنوب برگزارکننده تورهای VIP هرمزگان است که تیم بزرگ رالی جهان از طرف میراث فرهنگی به شرکت ما واگذار شد. همچنین، در اقدامی دیگر حدود 40 نفر از مدیران شبکه‌های تلویزیونی روسیه را در غرب هرمزگان مهمان کردیم.


رستمی اضافه کرد: بنده در دولت پیشین به عنوان نماینده کنوانسیون جهانی گردشگری به میزبانی ایران حضور داشتم و همچنین نمایندگی ایران در نمایشگاه اکسپو مسکو را برعهده داشتم که خوشبختانه توانستم هرمزگان و ایران را به خوبی معرفی کنم و به همین جهت توانستیم به همت سفارت ایران جشن نوروز را در خانه ناپلئون بناپارت در مسکو برگزار کردیم.


 وی درپایان سخنان خود گفت: ما خوشبختانه بغیر از  کارگزاری ویزای دوبی، بخش گردشگری سلامت را در کشور عمان را نیز برعهده داریم که به واسطه نوع بیماری مسافران راهی شیراز و یزد می‌شوند.

آدرس آژانس: بندرعباس، کوی شفا، ساختمان نگین خلیج‌فارس، طبقه دوم، مجاور انجمن صنایع دستی و گردشگری اتاق بازرگانی
تلفن : 09173618648

اینستاگرام :

blue.diamond.agency

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب