امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63417 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسعود مطیع‌الله درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت هلزمک با سابقه 70 ساله در امر تولید ماشین‌آلات و تجهیزات نجاری فعالیت دارد/ به دلیل اهمیت مشتری‌مداری از سود خود کاسته‌ایم/ خدمات پس از فروش و مشاوره‌های لازم در خصوص خرید کالا به مشتریان هلزمک 10 ساله است

خبرایران : رئیس هیئت مدیره شرکت هلزمک گفت : ما خدمات 10 ساله پس از فروش و مشاوره‌های لازم در خصوص خرید کالا به مشتریان را ارائه می‌دهیم و خوشبختانه مشتریان نیز همواره رضایت خاطر داشته‌اند.
شرکت هلزمک با سابقه 70 ساله در امر تولید ماشین‌آلات و تجهیزات نجاری فعالیت دارد/ به دلیل اهمیت مشتری‌مداری از سود خود کاسته‌ایم/ خدمات پس از فروش و مشاوره‌های لازم  در خصوص خرید کالا به مشتریان هلزمک 10 ساله است

مسعود مطیع‌الله رئیس هیئت مدیره شرکت هلزمک  در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: شرکت هلزمک با سابقه 70 ساله در امر تولید ماشین‌آلات و تجهیزات نجاری فعالیت می‌کند.


مطیع‌الله تصریح کرد: به دلیل کیفیت بالای این برند مشتریان همواره رضایت خاطر داشته‌اند. علاوه بر آن ما به این کیفیت بسنده نمی‌کنیم، بلکه با برطرف کردن اشکالات دستگاه‌ها کمک به اخذ تقدیرنامه‌های مختلف برای کارخانه‌های مذکور شده‌ایم.


وی عنوان داشت: ما در 70 سال پیش دستگاه‌های نجاری را با قیمت 1500 تومان خرید می‌کردیم، که همان دستگاه‌ها در حال حاضر با قیمت 85 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.


رئیس هیئت مدیره شرکت هلزمک ادامه داد: به دلیل اهمیت مشتری‌مداری از سود خود کاسته‌ایم و همواره سعی می‌کنیم دستگاه‌ها را با بهترین کیفیت از کشورهای کره، ژاپن و آمریکا وارد کنیم، چرا که با ورود جنس بی‌کیفیت مشتریان خود را از دست می‌دهیم.


وی افزود: ما خدمات 10 ساله پس از فروش و مشاوره‌های لازم  در خصوص خرید کالا به مشتریان را ارائه می‌دهیم که خوشبختانه همواره رضایت خاطر داشته‌اند. همچنین، سرویس دوره‌ای بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می‌دهیم.


مطیع‌الله درپایان سخنان خود گفت : یکی از اهداف ما، ساخت و مونتاژ تمامی دستگاه‌ها در داخل کشور خودمان است. ، تا بتوانیم به تولید کنندگان داخلی در راه تولید کمک کنیم ، تا وابستگی کمتری به محصولات خارجی داشته باشند.

 

اطلاعات تماس :

 

 

محصولات:

ماشین آلات صنایع چوب

کمپرسور:

 

پیچ :

میخ و چاشنی:

 

هلزمک سرویس:

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب