امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63357 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیفعلی نرمانی در گفتگو خبرایران اعلام کرد؛

آلتین صنعت تولید کننده محصولات اوزون ژنراتور، اکسیژن ساز و تجهیزات هوای فشرده وسنسورهای مربوطه و پانل‌های کنترلی است/ دستگاه‌های اوزون ژنراتور آلتین صنعت برای پرورش ماهیان گرمابی ، سردابی و میگو کاربرد دارند

خبرایران : مدیریت شرکت آلتین صنعت گفت :امروزشرکت آلتین صنعت با نام تجاری«اوزون» محصولات اوزون ژنراتور، اکسیژن ساز و تجهیزات هوای فشرده وسنسورهای مربوطه و پانل‌های کنترلی را تولید می کند.
آلتین صنعت تولید کننده محصولات اوزون ژنراتور، اکسیژن ساز و تجهیزات هوای فشرده وسنسورهای مربوطه و پانل‌های کنترلی است/ دستگاه‌های اوزون ژنراتور آلتین صنعت برای پرورش ماهیان گرمابی ، سردابی و میگو کاربرد دارند

سیفعلی نرمانی مدیریت شرکت آلتین صنعت درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت آلتین صنعت تبریز، ازسال1384 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات کنترلی سیستم‌های هوای فشرده آغاز نموده است.


وی تصریح کرد : شرکت آلتین صنعت با بکارگیری پرسنل متخصص و مجرب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن در امور طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش تجهیزات کنترلی وابزاردقیق،توانسته است سهم موثری درپیشبرد اهداف صنایع کشور و خودکفایی شرکت‌های همکار به این تجهیزات را داشته باشد.


نرمانی عنوان داشت: شرکت آلتین صنعت افتخار همکاری با بزرگان صنعت هوای فشرده را در طول سال‌های فعالیت خود داشته  است. ازاینرو، بهبود مستمر محصولات تولیدی جهت پاسخگویی به نیازهای روزافزون این صنعت را همواره در دستورکار خود قرار داده است. به طوری که هم اکنون، آلتین صنعت با شعار تولید داخلی، کیفیت جهانی در زمره معدود شرکت‌هایی است که توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد.


وی ابرازداشت :امروزشرکت آلتین صنعت با نام تجاری«اوزون»محصولات اوزون ژنراتور، اکسیژن ساز و تجهیزات هوای فشرده وسنسورهای مربوطه و پانل‌های کنترلی را تولید و محصولات ما به سفارش مشتریان و براساس نیازمندی‌های آنها با غلظت و ظرفیت‌های متفاوت تعیین و طراحی می‌شود.  

نریمانی خاطرنشان کرد : پروژه اوزون ژنراتور در سال 1378 در مرکز تحقیقات مهندسی جهاد آغاز شد و به تدریج براساس پروژه‌های ملی تبدیل به پژوهشکده رانشگرهای فضایی در خصوص قطعات ماهواره گردید. ما اوزون را به صورت خصوصی درخارج از پژوهشکده رانشگرهای فضایی تولید می‌کنیم و امید داریم تا این پروژه بتواند مشکلات  مربوط به ضدعفونی و گندزدایی آب برای آبزیان را برطرف کند.


وی ادامه داد : از سال 1378 تا به امروز شرکت‌های بسیاری در این زمینه به ثبت رسیده‌اند و در راستای ساخت دستگاه‌های اوزون ژنراتور مشتریان بسیاری برای پرورش ماهیان گرمابی و سردابی و میگو از این دستگاه استفاده می‌کنند.


نریمانی بیان کرد: این دستگاه‌ها در استخرهای شنا و کارخانجات بسته‌بندی آب، تصفیه آب شرب و پساب‌های صنعتی و فاضلاب‌های شهری و شهرک‌های صنعتی کاربرد گسترده‌ای دارند.


نرمانی درپایان سخنان خود گفت : با توجه به اینکه فعالیت در این زمینه در حال افزایش است و از سوی دیگر آلودگی‌های محیطی که وارد جریان آب می‌شود، این دستگاه می‌تواند در امر ضدعفونی و گندزدایی برای باکتری‌ها و انگل‌ها مفید واقع شود و مشتریان می‌توانند از طریق سایت شرکت به نشانی www.altin.sanat سفارش خود را ثبت کنند.

اطلاعات تماس:
 

 

محصولات:

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب