امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63356 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس شیریان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت البرزلوله پاسارگاد تولیدکننده لوله‌ها واتصالات پلی‌اتیلن، تک‌جداره‌، دوجداره و لوله‌های بخش فاضلاب می‌باشد/البرزلوله پاسارگادبا استفاده ازتکنولوژی ودانش روزدنیا انواع براکت‌ها را درسایزهای مختلف می سازد

خبرایران : مدیرعامل شرکت البرز لوله پاسارگاد گفت :شرکت ما بعنوان یکی از تولیدکنندگان ادوات وتجهیزات شیلات بارزومه قابل قبول تولید لوله‌ها واتصالات پلی‌اتیلن، توانسته با استفاده ازتکنولوژی ودانش روزدنیا،اقدام به ساخت انواع براکت‌های مورد نیاز این حوزه در سایزهای مختلف کند.
شرکت البرزلوله پاسارگاد تولیدکننده لوله‌ها واتصالات پلی‌اتیلن، تک‌جداره‌، دوجداره و لوله‌های بخش فاضلاب می‌باشد/البرزلوله پاسارگادبا استفاده ازتکنولوژی ودانش روزدنیا انواع براکت‌ها را درسایزهای مختلف می سازد

عباس شیریان مدیرعامل شرکت البرزلوله پاسارگاد درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت البرز لوله پاسارگاد تولیدکننده لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلن، تک‌جداره‌، دوجداره و لوله‌های بخش فاضلاب می‌باشد.


شیریان تصریح کرد: یکی ازکارهای تخصصی این مجموعه تولید قفس‌های پرورش ماهی است که این سازه‌ها از اتصالات براکت و زانو، سه‌راهی و لوله‌های پلی‌اتیلن به همراه تور و ادوات دیگر تشکیل شده است.


وی عنوان داشت: شرکت ما بعنوان یکی از تولیدکنندگان ادوات و تجهیزات شیلات با رزومه قابل قبول تولید لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلن، توانسته با استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا، اقدام به ساخت انواع براکت‌های مورد نیاز این حوزه در سایزهای مختلف کند که در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می‌رسد.


مدیرعامل شرکت البرزلوله پاسارگاد ابرازداشت: طرح جدید ما ساخت براکت در سایز 400 در دستور کار قرار گرفته که طراحی و ساخت قالب آن در حال اجراست که در سال آینده  برای عرضه و فروش ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد : این شرکت با توجه به اینکه محصولات خود را به پیمانکاران می‌فروشد، بصورت مجزا نیز مجموعه‌ای برای اجرا در دست دارد که از ابتدای  طراحی محصول و اجرای کار تا مرحله تحویل قفس‌های پرورش ماهی در خدمت مشتریان باشد که امید داریم با پیشرفت‌های روزافزون شرکت بتوانیم گام مثبتی برای ورود به بازارهای جهانی برداریم.


شیریان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال موفق شدیم  لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلن و براکت‌های مربوطه را به کشورهای خارجی صادر کنیم.

وی افزود: حوزه فعالیت ما در زمینه پلی‌اتیلن تمام نقاط کشور را چه در بحث آبیاری و چه در بحث تاسیسات و فاضلاب در بر‌ می‌گیرد، اما در حوزه شیلات منحصر به شمال و جنوب و همچنین مراکزی در داخل کشور که مجهز به سد و پشت سد هستند همچون الیگودرز، اصفهان، لرستان، اهواز و شهرکرد می‌باشد.


شیریان درپایان سخنان خود گفت: لوله‌های شرکت البرزلوله پاسارگاد در سه نوع A، B و C تولید می‌شود که برحسب موقعیت مکانی و شرایط جوی تغییر می‌کند.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب