امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63345 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پرویز دانشمندی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان اولین تولیدکننده و صادرکننده تخم چشم زده تمام ماده می‌باشد/آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان همواره خود را مقید به تولید پایدار، منطبق با نیاز بازار داخلی و بازارهای بین المللی می داند

خبرایران : مدیرعامل شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان گفت : شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان به عنوان مجتمع تکثیر و پرورش قزل آلای رنگین کمان ، اولین تولیدکننده وصادرکننده تخم چشم زده تمام ماده می‌باشد.
شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان اولین تولیدکننده و صادرکننده تخم چشم زده تمام ماده می‌باشد/آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان همواره خود را مقید به تولید پایدار، منطبق با نیاز بازار داخلی و بازارهای بین المللی می داند

پرویز دانشمندی مدیرعامل شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  شرکت آبزی نگین شایان فریدون شهر اصفهان ازسال 1377 به عنوان مجتمع تکثیر و پرورش قزل آلای رنگین کمان فعالیت خود را آغاز و از نظر موقعیت مکانی، شرکت در غرب استان اصفهان، در دامنه رشته کوه‌های زاگرس به جهت دسترسی دائم به آب با کیفیت و کمیت مناسب استقرار یافته است.


وی تصریح کرد : شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان  با درک صحیح از وضعیت تولید ماهیان سرد آبی به عنوان تنها مرکز تولید کننده چهارفصل تخم چشم زده و دارای زنجیره کامل تولید از تخم تا خوراک می‌باشد.


دانشمندی عنوان داشت: طی ربع قرن فعالیت مستمر، شرکت همواره خود را مقید به تولید پایدار، منطبق با نیاز بازار داخلی وبازارهای بین المللی دانسته و امروزه به عنوان شرکت نمونه کشوری، دارای مجوزات لازم از سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور است.

https://abzinegin.ir/wp-content/uploads/2023/11/trout-eyed-egg02.jpg


وی تاکید کرد: شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر اصفهان اولین تولیدکننده و صادرکننده تخم چشم زده تمام ماده می‌باشد که ۶ سال است با  دانشگاه صنعتی اصفهان قرارداد همکاری انعقاد کرده‌ایم و پس از اخذ نام دانش‌بنیان توانسته‌ایم با بهترین کیفیت با برندهای خارجی رقابت کنیم.


دانشمندی افزود: متاسفانه در سالهای گذشته و با ورود تخم‌های وارداتی بسیاری از ماهی‌ها بیمار شده و از بین رفتند که خوشبختانه چندین سال است که این محصول بومی شده و توانسته‌ایم صادرکننده آن به کشورهای همسایه باشیم.

https://abzinegin.ir/wp-content/uploads/2023/11/trout-eyed-egg01.jpg

وی افزود : شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر به عنوان تنها و اولین شرکت دارای زنجیره‌ی ارزش محصولات شیلاتی در زمینه تولید ماهی قزل آلای رنگین کمان، از تخم چشم زده تا ماهی پرواری و خوراک ماهی، نقش اساسی در تأمین نیاز به این محصول برای تأمین نیاز بازار داخلی و صادرات بین المللی دارد. ایجاد و مدیریت زنجیره ارزش محصولات شیلاتی یکی از راهکارهای نوین سازمان شیلات ایران برای افزایش بهره وری تولیدات آبزی پروری در سراسر کشور قلمداد می شود.

 

https://abzinegin.ir/wp-content/uploads/2023/11/sampling-to-determine-the-ploidy-of-male-offspring.jpg


دانشمندی درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه تولید این محصول با آب و هوای ایران سازش دارد و امید داریم تا تولید آن را به کشورهای آب سیاه نیز صادر کنیم و سبب پیشرفت کشورمان شویم.

 

اطلاعات تماس :

031-57608973-80
 
سایت :abzinegin.ir

ایمیل :

shayan362@abzinegin.ir
 

آدرس شرکت:

استان اصفهان، شهرستان فریدونشهر، کیلومتر 45، جنب روستای گوراب

 

 

  • تخم چشم زده‌ی تمام ماده، عرضه هفتگی از گله‌های منتخب
  • تخم چشم زده‌ی تریپلوئید(عقیم)، متناسب با تقاضای بازار
  • تأمین‌ تخم دو جنس برای تولید ارگانیگ (سبز)
  • بچه ماهی در اوزان مختلف
  • ماهی پرواری
  • خوراک گرانول، پلت و اکسترود

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب