امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6333 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دومین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال تبریز

خبرایران: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در محل برگزاری دومین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال تبریز از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد
برگزاری دومین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال تبریز

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، اولین روز نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال تبریز، میزبان " محمودی کیا"؛ مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت ارشاد و " حسن نجفی سولاری"؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامات کشور بود.

نجفی سولاری با بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال تبریز در جریان اقدامات و فعالیت های شرکت های داخلی حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.

وی همچنین تاکید داشت تا ناشرین دیجیتال در تولیدات خود به مخاطبان بین المللی نیز توجه داشته باشند تا در کنار رونق بخشیدن به صنعت صادرات نرم افزار به انتقال و معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی در عرصه بین المللی نیز کمک نماید.

دومین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال تبریز صبح امروز، هفتم مهرماه با حضور 52 شرکت نرم افزاری در سالن سهند محل دائمی نمایشگاه های تبریز کار خود را آغاز نمود.

این نمایشگاه تا 13 مهرماه از ساعت 10 لغایت 20 پذیرای بازدید کنندگان است.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب