امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63319 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی ارجمند درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

وی آر پارک (VR) با تحقیق و توسعه در زمینه واقعیت مجازی تاسیس شد/ شهربازی وی آر پارک به صورت 24 ساعت در دسترس است/ محصولات جذاب ما در زمینه‌های مختلف سرگرمی و تفریحات سنین مختلف از 6 تا 60 سال را در بر می‌گیرد

خبرایران : مدیرعامل شهربازی VR پارک گفت: اگرخانواده ،نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان می خواهند یک روز هیجان انگیز و اوقات خیلی خوبی داشته باشند پیشنهاد می کنیم که از بازی های هیجان انگیز شهربازی وی آر (VR) پارک استفاده و لذت ببرند.
وی آر پارک (VR) با تحقیق و توسعه در زمینه واقعیت مجازی تاسیس شد/ شهربازی وی آر پارک به صورت 24 ساعت در دسترس است/ محصولات جذاب ما در زمینه‌های مختلف سرگرمی و تفریحات سنین مختلف از 6 تا 60 سال را در بر می‌گیرد

علی ارجمند مدیرعامل شرکت شهربازی VR پارک درگفتگو با خبرنگار خبرایران با اشاره به اینکه از سال 1393 با تحقیق و توسعه در زمینه واقعیت مجازی مجموعه وی آر پارک (VR) تاسیس شده است، اظهارداشت: اگر خانواده ، نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان می خواهند یک روز هیجان انگیز و اوقات خیلی خوبی داشته باشند پیشنهاد می کنیم که از بازی های هیجان انگیز شهربازی مجموعه وی آر پارک (VR)  استفاده و لذت ببرند.


وی با اشاره به اینکه  امروز شهربازی VR پارک بیش از 22 محصول جذاب برای بازی دارد، عنوان داشت : تم VR پارک ما واقعیت مجازی در ایران است که در آن از بهترین و به روز ترین دستگاه های VR استفاده می شود. تم VR پارک شهربازی بیهقی این امکان را به شما می دهد تا حضوری واقعی در جهان دیجیتال را تجربه کنید. واقعیت مجازی را از نزدیک تماشا کنید، تصمیم بگیرید و حرکت کنید.


ارجمند ابرازداشت: محصولات ما شبیه‌سازی واقعیت‌های مجازی هستند و در زمینه‌های مختلف سرگرمی و تفریحات مخاطبان خاص خود را دارند و سنین مختلف از 6 تا 60 سال را در بر می‌گیرند و مخاطبان می‌توانند اوج هیجان، لذت را با این بازی‌ها از قبیل: ماشین‌‌های فرمول باند، سینما، زندان مرگ و موتور تجربه کنند.


وی با اشاره به اینکه محصولات ما قابل رقابت با بزرگترین برندهای دنیا هستند ، خاطرنشان کرد :  تولیدات ما اکثرا به شهربازی‌داران، مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری عرضه می‌گردند و شامل 22 محصول در بیش از 30 شهربازی کشور هستند.


مدیرعامل شرکت شهربازی VR پارک تاکید کرد :یکی از رسالت‌های صنعت تفریح و سرگرمی در هر جامعه‌ای پر کردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان و کودکان است .به همین دلیل مسولین حمایت ویژه‌ای ازاین صنعت باید داشته باشند. چرا که صنعت تفریح و سرگرمی برای مردم تجربه‌  فراغت از کار،‌ فکر، خستگی‌ها، تنش‌ها را به همراه می‌آورد . بنابراین مراکز تفریحی می توانند اوقات خوشی را برای خانواده ها رقم بزنند.


ارجمند درپایان سخنان خود گفت : شهربازی وی آر پارک در میدان آرژانتین خیابان بیهقی واقع شده  و همه‌روزه از 10 صبح تا 3 نیمه شب به فعالیت می پردازد و آماده پذیرایی از خانواده ها است.
 
اطلاعات تماس :

09211151315

info@vrpark24.com

تهران ، میدان آرژانتین ، فروشگاه شهروند بیهقی ، طبقه منفی 1

سایت :

اینستاگرام:

vrpark24

لیست همه دستگاه ها:

 

وی آر پلانک

زندان مرگ

تله پورتر وی آر

موتور کراس وی آر

دراگون وی آر

کلاب وی آر

ترن وی آر

 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب