امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63288 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حامد شفیع ها درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت نورد میلگرد کاسپین تولیدکننده میلگرد عاج‌دار از سایز 8 تا 32 است/ نورد میلگرد کاسپین به عنوان یک شرکت هوشمند ازترند جهانی محیط زیست تبعیت می‌کنیم / فروشنده مواد خام از قبیل سنگ آهن و کنسانتره به کارخانجات فولادی هستیم

خبرایران : حامد شفیع ها مدیرعامل شرکت فراطرح گفت : ما خریدار شمش فولاد شرکت‌های فولادسازی خوزستان، ارفع و چادرملو هستیم و از طرف دیگر فروشنده مواد خام از قبیل سنگ آهن و کنسانتره نیزبه این کارخانجات هستیم .
شرکت نورد میلگرد کاسپین تولیدکننده میلگرد عاج‌دار از سایز 8 تا 32  است/ نورد میلگرد کاسپین به عنوان یک شرکت هوشمند ازترند جهانی محیط زیست تبعیت می‌کنیم / فروشنده مواد خام از قبیل سنگ آهن و کنسانتره به کارخانجات فولادی هستیم

حامد شفیع ها مدیرعامل شرکت فراطرح درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  کارخانه فراطرح نورد در پاییز 1400 در شهرک صنعتی رشت در استان گیلان به عنوان سومین شرکت از مجموعه شرکت‏های گروه فراطرح به این گروه اضافه شده تا با توجه به گذشت سالها حضور در بازار فولاد و صنایع بالاستی این گروه بتواند در زمینه تولید میلگرد با بهترین کیفیت نیز اقدام نماید.


شفیع ها تصریح کرد: این اراده از یک سو با تکیه بر تجربیات 25 ساله مدیران «گروه فراطرح» و از سوی دیگر با اتكاء بر انديشه هاى خلاق و پوياى متخصصين و پرسنل متعهد، موجب شده است که «فراطرح نورد» از جایگاه تثبیت شده ای در میان تاثیرگذاران این صنعت برخوردار گردد.


وی عنوان داشت : با تمرکز و تعهد روی کیفیت و خدمات پس از فروش و اخذ مجوز‏ها و استانداردهای لازم، محصولات تولیدی این کارخانه تحت برند فراطرح نورد در بهار 1401 برای اولین بار وارد بازار شد.


مدیرعامل شرکت فراطرح با اشاره به اینکه کارخانه فراطرح نورد نقش موثری در بازار کشور دارد، ابرازداشت : شرکت ما با سابقه 27 ساله در حوزه بازرگانی و تولید فولاد از 8 شرکت تشکیل یافته که در 2  بخش فعالیت می‌کند.


وی ادامه داد : بخش اول فعالیت ما بخش بالادستی صنعت فولاد است که از سنگ شروع شده و پس از آن به کنسانتره و گندله می‌رسد. مرحله دوم ما شامل معدن‌داری و اکتشاف و استخراج می‌شود و درواقع ما در کنار فعالیت اصلی به تولید میلگرد عاج‌دار از سایز 8 تا 32  اشتغال داریم.


شفیع ها تاکید کرد: ما خریدار شمش فولاد شرکت‌های فولادسازی خوزستان، ارفع و چادرملو هستیم و از طرف دیگر فروشنده مواد خام از قبیل سنگ آهن و کنسانتره به این کارخانجات هستیم و بخش عمده‌ای از فروش مان در حوزه صادرات است، از جمله اینکه در حوزه میلگرد با کشورهای عراق، ترکیه، سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان همکاری می‌کنیم.


وی خاطرنشان کرد: در حوزه شمش و گندله نیز به کشورهای چین، اندونزی و کشورهای بلوک شرق محصول صادر می‌کنیم و از طریق بولتن خبری اطلاعات تحلیل بازار را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهیم.


مدیرعامل شرکت فراطرح افزود: ما یک شرکت اسمارت گرین گلوبال هستیم یعنی یک شرکت هوشمند هستیم که از ترند جهانی محیط زیست تبعیت می‌کنیم. این امر موجب شده ماشین‌های فسیلی به تدریج از دور خارج شده و ماشین‌های سبز جایگزین آنها می‌شوند.


وی در پایان سخنان خود گفت: ما در نظر داریم تا یک طرح فولادسازی (فرا طرح آلیاژ) را در شهر بندرعباس راه‌اندازی کنیم که در این طرح فولاد تولید خواهیم کرد.

اطلاعات تماس : 

دفتر مرکزی:

آدرس: رشت،شهرک صنعتی ،ورودی دوم،خیابان دهم
سایت : 

rolling.faratarhgroup.com

 

متن زیر اسلایدر صفحه اصلی

 

 

محصولات:

کیفیت محصول و جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان همواره از اصول اولیه و چهارچوب فعالیتهای گروه فراطرح بوده است. در همین راستا با بهره گیری از تجهیزات مناسب در خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت، همواره تلاش شده است تا محصولی با کیفیت و قابل رقابت در عرصه های بین المللی روانه بازار گردد. صادرات اولین محصولات تولیدی فراطرح نورد  شاهدی بر این مدعا است.

 

کارخانه فراطرح نورد (رشت):

کارخانه فراطرح نورد با تکیه به تجربه و شناخت ۲۶ ساله از بازار فولاد ایران و جهان تولید مرغوبترین و پرتقاضا ترین میلگرد را در پاییز ۱۴۰۰ آغاز کرد.

  تولیدات این کارخانه شامل میلگرد سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر A۳ مطابق با استاندارد ملی ایران به شمارهISIRI  ۳۱۳۲ و یا استاندارد بین المللی مورد تقاضای مشتری می باشد.

با تمرکز و تعهد روی کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و با اخذ مجوزها و استانداردهای لازم، محصولات این کارخانه تحت دو برند "نورد میلگرد کاسپین" و "Faratarh Rolling" تولید میشود.

محصول "نورد میلگرد کاسپین" توسط شرکت فراطرح فولاد در بازار ایران توزیع میشود. همچنین میلگرد برند Faratarh Rolling به بازارهای جهانی صادر میشود.

استاندارد های تولیدات میلگرد کارخانه فراطرح نورد

 

تولیدات این کارخانه شامل میلگرد سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI۳۱۳۲ می باشد.

برای مشاهده واضح تر لطفا روی جدول کلیک نمایید.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/6666666666666_fuoodwq.jpg

شناسایی محصولات فراطرح نورد

تمام محصولات فراطرح نورد شامل تگ محصول می باشد که از این طریق محصولات با اطلاعاتی نظیر علامت و کد استاندارد مربوط به آن محصول، تاریخ تولید، نوع محصول، مارک فولاد، نمره، طول، شماره ذوب و وزن کارگاهی قابل شناسایی می باشد .

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب