امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63242 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ایمان شالچیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت آب وخاک آریا تیاب تولیدکننده المان‌های دیوارسبزهمراه با خدمات، نصب و نگهداری آن می باشد/ دیوارسبزتیاب یکی ازباکیفیت‌ترین وراحت‌ترین دیوارهای سبزبرای فضاهای سبزعمودی است/ دیوارسبزتیاب به فضای خشک هتل‌ها، فرودگاه‌ها، کافه و رستوران‌ها کمک می کند

خبرایران : مدیرعامل شرکت آب و خاک آریا تیاب گفت: متاسفانه ترمینال‌های فرودگاهی ما فضای بسیار خشکی نسبت به کشورهای دیگر دارند به همین جهت تلاش می‌کنیم این نوع فضای سبز را در هتل‌ها، فرودگاه‌ها، کافه و رستوران‌ها به اجرا دربیاوریم.
شرکت آب وخاک آریا تیاب تولیدکننده المان‌های دیوارسبزهمراه با خدمات، نصب و نگهداری آن می باشد/ دیوارسبزتیاب یکی ازباکیفیت‌ترین وراحت‌ترین دیوارهای سبزبرای فضاهای سبزعمودی است/ دیوارسبزتیاب به فضای خشک هتل‌ها، فرودگاه‌ها، کافه و رستوران‌ها کمک می کند

ایمان شالچیان‌ مدیرعامل آب و خاک آریا تیاب درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت آب و خاک آریا تیاب در سال 1391 تاسیس و در آن زمان بیشتر فعالیت خود را در زمینه تولید و تامین لوازم آبیاری آبرسانی پروژه های بزرگ ملی و منطقه متمرکز نموده بود، اما به مرور زمان و بنا بر شرایط تصمیم به ارائه گونه ای دیگر از خدمت به کشورعزیزمان شدیم.


وی تصریح کرد: در سال 1394 بطور رسمی تولید المان های دیوارسبز تیاب با نام تجاری گلدون دیواری تیاب و ارائه خدمات مرتبط را آغاز کردیم و خوشبختانه با افزایش تقاضا بر آن شدیم تا نام تجاری دیوارسبز تیاب را به عنوان خروجی کار با گلدان های تیاب نیز ثبت کنیم.


شالچیان‌ عنوان داشت : امروز شرکت آب و خاک آریا تیاب  تولیدکننده  المان‌های دیوار سبز و انجام دهنده خدمات، نصب و نگهداری آن می‌باشد و امسال ما نسبت به سال‌های گذشته بصورت تخصصی شروع به ساخت دیوارهای خاص برای فضای سبز و افزایش کیفیت گل و گیاه نمودیم.


وی ابرازداشت: در همین زمینه به تولیدکنندگان نیز آموزش‌های لازم را ارائه دادیم و به جرات می‌توان گفت که یکی از باکیفیت‌ترین  و راحت‌ترین دیوارهای سبز که می‌توان تهیه کرد و از فضای سبز عمودی استفاده کرد، دیوار سبز تیاب می‌باشد.


شالچیان‌ ادامه داد: خدمات مربوط به نصب و نگهداری دیوار سبز نیز به مشتریان ارائه می‌گردد که شامل بازدیدهای دوره‌ای از گیاه هم می‌شود و در صورتی که گیاه دچار آفت و یا کمبود مواد مغذی شده باشد، برطرف می‌کنیم تا بهره‌بردار دغدغه‌ای بابت داشتن فضای سبز نداشته باشد.


مدیرعامل دیوار سبز تیاب بیان داشت : تمامی ما غرفه داران تلاش کرده‌ایم تا تجربه بهتری را نسبت به سالهای گذشته به مخاطبان ارائه دهیم، زیرا حضور گل و گیاه در محیط باعث می‌شود مشتریان تجربه فوق‌العاده‌ای بدست آورند.


وی تاکید کرد: متاسفانه ترمینال‌های فرودگاهی ما فضای بسیار خشکی نسبت به کشورهای دیگر دارند به همین جهت تلاش می‌کنیم این نوع فضای سبز را در هتل‌ها، فرودگاه‌ها، کافه و رستوران‌ها به اجرا دربیاوریم.


شالچیان در پایان سخنان خود گفت : ما در اکثر شهرهای کشور نمایندگی فروش داریم و خدمات نصب، مشاوره و نگهداری را به مشتریان ارائه می‌دهند.

 

خانواده دیوارسبز تیاب همه جا در دسترس شما است کافی است با ما تماس بگیرید

 

 

 

المان های دیوارسبز با نام تجاری گلدون دیواری تیاب ثبت و از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شوند.

با قرار دادن گلدان ها در کنار یکدیگر محلی برای قراردادن گلدان گیاهان شما ایجاد و شبکه آبیاری و عایق رطوبت تکمیل می شود.

 

از آنجایی که دما و رطوبت فضاهای داخلی بر اساس آسایش انسان تنظیم می شوند ، گیاهان آپارتمانی گزینه مناسبی برای پوشش گیاهی دیوارسبز تیاب در فضاهای داخلی هستند.

 

دیوار سبز داخلی

 

 

گلدان دیواری تیاب در برابر تنش های محیطی مقاوم است و خاصیت فیزیکی و ظاهری خود را از دست نمی دهد. تنها گیاهان انتخابی شما باید براساس محل نصب انتخاب شوند. برای تهیه گیاهان مناسب با ما تماس بگیرید.

 

 

دیوار سبز بیرونی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب